Are you looking for something??

1.9.13

photography | Villa Augustus + ready-for-school

Hi allemaal!

Sorryyyy, mijn geplande vakantieposts lopen niet helemaal goed en daarbij wil ik ook nog over nú bloggen, dus dan verschuif alle inplande vakantieposts nog maar even....
Afgelopen donderdag ben ik uiteten geweest met mijn opa en oma en ouders en broertje, want mijn opa en oma waren 44 jaar getrouwd!
Je kunt altijd erg lekker eten bij Villa Augustus en het ziet er ook zo mooi uit! Omdat het donderdag lekker weer was, wilde ik graag door de tuin lopen en foto's maken. Zieeee hier het resultaat!
Opa en oma kregen van ons een printer, met annabellen uit onze tuin. Saai inpakpapier hoeft helemaal niet saai te zijn, toch?










Haha, vond m'n moeder leuk
Wauw, dit is echt kunst, vind ik. Een lamp met aléén maar plastic!
Vrijdagochtend moest boeken halen op school. Mijn moeder moest vanaf 12 uur werken (!!!! Mijn moeder heeft een baan gevonden! Bij het gemeentehuis, haha!), dus 's avonds gingen we lekker kaften. Ik heb simpel kaftpapier, maar van mijn boeken heb ik toch kleine kunstwerkjes gemaakt, want zo ben ik nu eenmaal. Zaterdag heb ik drie uur mijn boeken lopen versieren en in de vakantie heb ik in totaal al 5 uur plaatjes geknipt. 
Dit moet ik dinsdag op de eerste schooldag meenemen... Pffffff
Mijn wiskundeboek vind ik het leukst. Haha.
Een boek, kopje thee erbij en lezen maar!
Gezien ik mijn Grieks woordenboek elke les nodig heb, heb ik deze ook maar gekaft en uiteraard ook beplakt. Ik dacht: er steekt een rood lintje uit, dus ik ga maar op de rode toer, haha.
Simpele kleuren, maar toch een leuke collage, al zeg ik het zelf...
Ook Duits kreeg een opknapbeurt. Het thema? Was er niet, gewoon roze, hakken, make-up en IJS!
Ik ben er klaar voor!!!
Lange post met (te) veel foto's, maar ik ben nog steeds niet goed in kiezen...

xx

9 opmerkingen:

  1. Wauw mooie foto's en veel succes wee rop school!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Super leuk hoe je je boeken hebt versiert, ik ben gelijk geïnspireerd haha.
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je je boeken hebt gekaft en versierd! Ik heb dezelfde agenda, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je 't cadeau voor je opa en oma leuk ingepakt! Het tuinstel vind ik echt heel gaaf! Zo'n echte klassieke. Kei cool joh! (Ik woon op een drie provinciënpunt, waaronder Brabant. Kei gaaf man.) Villa Augustus ziet er echt gezellig uit! Net als je boeken trouwens! Ook heel gezellie! Grieks en wiskunde vind ik heel tof! :-) Ik heb dezelfde agenda als jij. Joepie. Veel plezier en succes op school! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, je schoolspullen zijn zo mooi gelukt! Volgens mij heb ik dat neonoranje kaftpapier ook. :D liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je boeken echt heel leuk gekaft, creatief hoor ;) Succes op school weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik personaliseer ook altijd alles. Het ziet er niet enkel geweldig uit, het helpt ook enorm wanneer ik (weeral..) dingen kwijt ben. En ik vind het zelf altijd zo leuk om cadeautjes te versieren! Ik plak er altijd knoopjes op (ik spaar knopen, dat is een stuk handiger dan vroeger, toen spaarde ik stenen... T.T) en dat ziet er ook altijd super fijn uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik woon ook in de buurt van Villa Augustus en ik kom regelmatig. Ik vind het daar altijd zo leuk aangekleed en die lamp is inderdaad heel cool, vroeger kon ik daar uren naar kijken haha. Je boeken zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx