Are you looking for something??

22.11.12

fashion | Bijzondere jurken

ALLEREERST: HOEZEEEE, IK HEB GISTEREN MIJN 100e VOLGER "BINNENGEHAALD"!!!! GELD VOOR EEN GIVE-AWAY HEB IK NIET, MAAR ALS IK HET HAD, HADDEN JULLIE ZEKER EEN GIVE-AWAY MOGEN VERWACHTEN!

Na de collectie van Martin Margiela bij de H&M én het feit dat ik onderstaande jurk tegenkwam toen ik op het woord "knijper" googelde (geen vragen, alsjeblieft, haha), kwam ik uit op deze post. Een aantal bijzondere jurken op een rijtje!




(ik wil wel even zeggen dat ik dit model abnormaal dun vind...)
Wat vind je van deze (on)draagbare kunst?

Liefs, Manon

15 opmerkingen:

  1. omg , the shoes are so so so differents but so cool ! i love it !!

    http://brummelandme.blogspot.pt/2012/11/white-details.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vet! Het is idd kunst, je moet er niet naar kijken alsof het kleding is ;) Vooral die laatste twee vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super mooi! Ik ben het helemaal eens met Fleur, je moet er inderdaad niet naar kijken alsof het kleding is! Echt gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, héél erg mooi!
    Vooral de onderste twee vind ik prachtig (:
    zou het kunnen dat ze van Dior zijn? Want ik heb zo'n jurk eerder gezien -in een catalogus haha, niet in het echt- die er heel erg op lijkt (de stijl).
    Nogmaals héle leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf. Vooral die onderste jurken vind ik mooi in elkaar zitten; heel knap gemaakt! Leuk die foto's van aparte kledingstukken bij elkaar. (:

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, bijzondere jurken zijn het! Haha, Manon: 'waarom zoek je naar het woordje 'knijper'? Hahaha, nee grapje ;) Leuke post om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het wel gaaf, eigenlijk! die onderste zijn van Victor & Rolf, zo leuk! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het echt heel gaaf! lekker apart, ik vind dat model ook wel erg dun!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw! Die jurken zijn zeker bijzonder. Vooral die met de 'happen' eruit. Ik zou het zelf nooit dragen, maar het ziet er wel bijzonder uit. En wow, die 'schoenen' op de bovenste foto. Bizar! Bedankt voor je lieve reactie op m'n blog Manon. Ik waardeer het ontzettend! :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo gaaf die couture jurken. Leuke blog heb je ook!

    http://simplystylebyaldo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die laatste kende ik. Dat vind ik echt geweldig gemaakt! Ik geloof dat Katy Perry ook ooit eens iets uit die collectie heeft gedragen.
    Maar inderdaad die modellen zijn zo dun :( Zonde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die laatste is toch van viktor en rolf ? maar ze zijn inderdaad best apart haha,leuke post !
    en ja mijn header is verandert,zelf eventjes een nieuwe in elkaar geknutseld,leuk dat jij hem leuk vind haha (: en nog gefeliciteerd met je 100 volgers (die nu alweer 101 zijn zie ik) !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. raar! zulke kleding ga ik nooit dragen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en mijn leraar vind het afschuwelijk

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx