Are you looking for something??

17.11.12

fashion | Maison Martin Margiela by H&M

H&M heeft weer een gastdesigner gevraagd, waarvan de collectie sinds deze week in de winkels ligt! Voor Maison Martin begrippen is het vast "goedkoop", maar voor H&M is het toch nog aan de dure kant. Ik wil jullie graag wat bijzondere items laten zien, want één ding is duidelijk: dit Belgische modehuis maakt bijzondere, artistieke, aparte fashion!

Voor sommige van deze kleding en accessoires is er letterlijk een beschrijving nodig en die wordt dan ook keurig netjes gegeven door H&M, haha.
Tassen die je ondersteboven moet dragen, hakken van plexiglas en een horloge zonder klok. Een kleine greep uit de collectie:
€199,-
€149,-


€39,95
€39,95
€69,95
€39,95
€79,95
€39,95


€9,95
€149,-

Draagbare kunst. Dat maakt modehuis Martin Margiela eigenlijk. Je moet er wel een flinke duit voor geven...   

Kijk voor meer Martin Margiela op de site van H&M!

Wat vind jij van deze gastcollectie??

Liefs, Manon

12 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig ! Ga binnenkort echt kijken bij de h&m.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die grote tas is mooi! Ik vind de jurkjes uit deze collectie ook erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die broek met glitters vind ik wel onwijs leuk !
    en de prijs daarvan vind ik best meevalllen,leuk !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tas is echt jaskhldjlhf geweldig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zulke designs echt heel tof. Art is everywhere!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh dat 'handschoentasje' vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat handschoenen tasje! Haha echt leuk, wel allemaal te duur :( Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx