Are you looking for something??

23.3.13

saturday story | SHOPLOG!



Hi lieve volgers!

Deze keer een saturday story, want ik kon niet wachten met de shoplog, hihi!
Ik ben vandaag héérlijk wezen shoppen met May en geweldig geslaagd!
Totaalbedrag: €85,94
Aantal items: 8
Duurste item: €17,99
Goedkoopste item: €5,00
Hieronder foto's van mijn nieuwe spulletjes. Enjoy it!
Zwarte blouse/top met witte plusjes - €12,95 - H&M

Witte T-shirt met zacht zwarte monstertje erop - SALE €6,00 - Monki

Schattig roze blouseje met kraagje en kant - €15,- - Primark

Top met vogeltjes en split achter - €5,- - Primark

Short met bloemen erop - €11,- - Primark

Mouwloos denim jack - €17,99 - New Look
Statement neon ketting - 5,- - Primark
Taupe sandaaltjes - €13,- - Primark

Netjes geshopt hè??? Ben supertrots op mezelf!

Liefs, Manon

31 opmerkingen:

  1. Wauw, lekker geshopt! Wat een schattig spijkershortje met die bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en vooral dat je de foto's nog 'opleukt' met iets anders vind ik echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kortebroek en dat hempje met vogels zijn echt mooi!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De korte broek met bloemen vind ik echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hele leuke aankopen en mooie ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk! Dat roze bloesje is echt geweldig, helemaal m'n ding. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke items! Die bloementop vind ik super leuk :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een leuke spullen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, alles is echt heel leuk! Heb je die boomketting nou in het goud? Ik dacht dat ie alleen in zilver was, lol! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wauw echt allemaal leuke spulletjes.
    Goed geslaagd zeg, in een keer :))
    Ik moet. Nog. Een statemenkt ketting! Als ik tijd heb écht even naar de Primark want die van jou is zo leuk hihi. (:
    En je bloemetjesshorts zijn ook zo leuk.
    Oke. Leukheid.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige dingetjes heb je gekocht!
    Echt heel leuk :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke dingen! En de foto's, vooral die met dat roosje is zo ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke dingen geshopt! Die shorts en het demin jack vind ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed geslaagd hoor haha! Leuk gedaan met die foto's, met die roos is inderdaad prachtig. En die schoentjes zijn zooooo moooi <333

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed geslaagd zie ik! Leuk hoor!

    Doe je ook mee aan mijn giveaway actie om shopping money te winnen? http://bit.ly/X2ElZw

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dat shirt met dat monstertje erop zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeh ik ben echt jaloers op je aankopen! Die schoenen, ketting en shirt van de monki vind ik echt heel gaaf! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke dingetjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige foto's! Je hebt erg leuke dingen gekocht. Zou ze zó ook willen hebben! :) Toevallig zet ik morgen ook een shoplog online! :D

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kleding! dat roze topje vind ik echt supermooi,
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Die blousejes zijn echt heel erg leuk. Laat de lente maar komen. -x
    Ik heb een winactie op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt leuke dingen! Dat shortje ga ik denk ik ook kopen, ik zoek namelijk ook een bloemenprint shortje!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooh, die sandaaltjes vind ik leuk! Ik zoek al jaren betaalbare, leuke sandaaltjes! Misschien maar eens snel naar de Primark gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke items heb je geshopt! De ketting heb ik ook, heerlijk die kleur! De short is mijn favoriet :) X

    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke dinge en je foto's zijn echt heel moooi !

    xx, liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx