Are you looking for something??

20.1.13

fashion | Lente schoenen #1


Ondanks dat het buiten alweer aan het sneeuwen is (ga zo outfitfoto's maken!!), ben ik sites als Zalando al aan het afstruinen op zoek naar het perfecte paar All Stars. Ik ben slecht in keuzes maken, dus laat ik dat aan jullie over. Welke kleur moet ik kiezen???

CHUCK TAYLOR ALL STAR - Sneakers hoog - Grijs
A
69,95
Oké, oké, het is weer grijs, maar ik vind het patroontje erop erg leuk en origineel.
ALL STAR - Sneakers hoog - Bruin
B
48,95
Ik vind dit een erg mooie kleur, maar denk toch niet dat ik veel bruin heb....
CHUCK TAYLOR ALL STAR - Sneakers hoog - Roze
C
64,95
Ik heb best wel veel lichtroze, dus dit zou wel een goede keuze zijn...
CHUCK TAYLOR ALL STAR - Sneakers hoog - Rood
D
69,95
Dit vind ik een erg mooie kleur rood, niet zo fel als die hieronder.
AS HI CAN - Sneakers hoog - rood
E
64,95
Alhoewel deze ook wel mooi is, natuurlijk!
ALLSTAR - Sneakers hoog - Rood
F
79,95
Oeh, one big love voor deze All Stars! Wel aan de prijzige kant, maar ze zijn wel fantastisch!!!!!
ALL STAR HI - Sneakers hoog - Rood
G
64,95
Bordeauxrood, ik hou van die kleur. Maar het is niet echt een lentekleurtje...
CHUCK TAYLOR ALL STAR SEASONAL - Sneakers hoog - Blauw
H
64,95
Het lijkt misschien lichtgrijs, maar het is lichtblauw. Het neigt wel heel erg naar grijs...
CHUCK TAYLOR ALL STAR - Sneakers hoog - Olijf
I
59,95
Deze schoenen vereisen een stukje nieuwe garderobe, want ik heb deze kleur niet, maar hij is wel mooi!

Oké, tijd om te stemmen! Ga je voor A, B, C t/m I? Ik ben benieuwd naar jullie smaak! Volgende keer de zomersandaaltjes!!!

Liefs, Manon

16 opmerkingen:

  1. Eigenlijk weet je al wat ik ga kiezen he? Nou, toch nog even voor de zekerheid.... F of G! F zou ik in de hoge variant nemen, maar G toch laag. Lage vind ik in dat geval mooier! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, maar ik heb altijd nog m'n kortebroekenprobleem, dus lage vallen bij mij wat sneller af....

      Verwijderen
  2. Ik vind die lichtblauwe erg mooi. En D, dat oranjerood, vind ik ook een tof kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roze all stars heb ik. Ik zou de roze of de klan rode doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eerste zijn echt héél erg leuk, supermooi patroontje en tenminste niet 'saai' zoals de andere :) Ik zou voor A gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook zo van all stars! Vorig jaar wilde ik heel graag de rode, waarom weet ik eigenlijk niet.. Die vind ik nog steeds heel leuk en kunnen eigenlijk best gek maar zo goed als overal bij. Ik vind de donkerblauwe en de bordeauxrode nog steeds geweldig. Als ik nu zou kiezen zou ik de bordeauxrode kiezen. Moeilijk moeilijk haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bordeauxrood en de knalrode! Ik houd wel van kleurtjes! (: (of je koopt gewoon een stel supergoedkope + inlegzooltjes (zodat ze beter lopen) in het rood en echte All Stars in een meer basic kleur)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat altijd zo lastig kiezen. Elk kleurtje heeft wel wat en past weer bij de ene outfit, maar minder bij de ander haha. Ik vind de roze/bordeauxrode en die lichtbruine supermooi (dus B,C,G). Maar als je niet veel bruin hebt is die laatste optie niet zo handig misschien. Succes met kiezen en ik ben heel benieuwd naar je outfit foto's. :) xxx PS: Leuk dat je meedoet met de winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind de rode erg mooi !
    dus ik zu die kiezen of die met de britse vlag (:
    heel veel succes met de missie haha (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze allemaal leuk! succes!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ik zou sowieso F kiezen met de engelse vlag (: heb namelijk echt alles met de engelse vlag zoals je weet (: dus FFF (:
    xMirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou die donkerpaarse kiezen, die is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. F zeker! De vlag is mooi gemaakt op de schoen! Gewoon wauw! I want!

    Liefs Daphne
    www.mylifeasdaphnex.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik herken het gevoel. Hihi, ik zou het liefst nu ook weer allstars gaan kopen en dragen en ja het is nog ietstie te vroeg. Ik vind f en g sowieso super. Ik zat daar zelf ook een beetje tussen te twijfelen... Maar als je iets meer lente achtigs wilt, vind ik (ja het is raar) B ook tof...
    Conclusie: ik weet het niet

    Liefs, Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx