Are you looking for something??

23.9.12

outfit | Le black vintage

Zo, een outfitpost deze keer! Dát is lang geleden!
Ja, mijn moeder heeft de titel verzonnen. Ik was eigenlijk op zoek naar iets met "black" en "white", maar ik kon zo gauw even niets bedenken... 
Eigenlijk wilde ik outfits schieten in het "bos" bij ons achter, waar May en ik toen ook onze outfits hadden gefotografeerd (maar het bos is eigenlijk nog een stukje terug), maar mijn moeder had geen zin. Want mijn moeder is nog steeds mijn fotografe (:
Binnenkort ga ik wel outfitposts in het "bos" maken, maar dan met m'n vader. Kijken wat die ervan bakt, haha. Ik moet er echt weer een paar maken, ik heb er helemaal geen één meer als concept... 
 Deze outfit bestaat eigenlijk bijna uit alleen maar nieuwe items, niks vintage dus, behalve het schattige tasje uit mijn oma's vintage tassenverzameling.
En ook draag ik mijn nieuwe schoenen! Ik ben nog steeds stiekem verliefd op deze schatjes. Ze zitten steeds lekkerder (dat wil zeggen: minder au en blaren) en ze zijn zo leùùùùùùk!
 Sorry dat de foto's zo overbelicht zijn. Mijn moeder en ik zijn nog niet zo goed in tegenlicht en ruglicht en dergelijke, dus we hebben eigenlijk maar wat gedaan. Bij mijn "bosfoto's" zal ik er meer rekening mee houden! Je ziet ook niet dat er kant op mijn trui zit, maar dat hebben jullie al kunnen zien in de shoplog (klik HIER, om die terug te lezen!). Door die overbelichtheid zijn sommigen ook een beetje wazig, kan er op dit moment niets meer aan doen...
 Het is herfst! En dat merk je als je fietst, dat merk je aan het waterig zonnetje, dat merk je aan het feit dat je neigt de kachel aan te doen. Maar soms is het lekker, zoals gisteren, toen ik deze outfit vastlegde. Lekker zonnebrilletje op (ook prima voor mama's niet-je-hele-hoofd-op-internet-verhaal), maar wel een lekker truitje aan, dan is het namelijk aangenaam!
O, die foto's zijn echt overbelicht, maar ze zijn wel leuk! Jammer dat ik jullie niet de foto's van mij met heel gezicht kan laten zien, ik lach echt leuk! En dat gebeurt niet zo vaak, vind ik zelf (mama vind van wel). Ik zoek nog een leuke foto voor op mijn volgende boek. Maar over die foto's die we hierbij hebben genomen, zit er wel een rare schaduw over mijn neus en wangen, net alsof ik helemaal bont en blauw ben geslagen. Nee, laat maar, ik zoek nog wel even verder...
Sweater - Bershka / Skirt - H&M / Shoes - Post Xchange / Sunglasses - Action / Necklace - Unknown / Bag - Vintage
 Liefs, Manon

15 opmerkingen:

  1. Dit is echt een HELE leuke outfit, je sweater staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    Ik heb je blog genomineerd voor de Liebster Award! Kijk op mijn blog voor de verdere informatie! http://feeeblog.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html#more
    x Fee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit! Mooie foto's ook :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een supermooie outfit! Je bent een mooi meisje, voor zover ik kan zien :D
    En wat leuk dat je mam je fotografe wil zijn! Ben erg benieuwd naar de 'bosfoto's' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, super leuke outfit! ♥ Doe je dat rokje maandag ook aan? Wil hem in het echt zien, haha. Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij zit nu in de was (A) Maar ik geloof dat ik 'm volgende week een keer aandoe ;D
      xx

      Verwijderen
  6. ik heb je genomineerd voor de liebster award! Neem een kijkje op mijn blog om te kijken wat je moet doen!
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit! Je schoenen zijn inderdaad echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige outfit, ik ben helemaal in love met de schoenen.x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx