Are you looking for something??

4.10.12

personal | And that´s who I am

Je hebt een "perfect bucketlist"-tumblr, een "justgirlythings"-tumblr, een "littlereasontosmile"-tumblr en bijvoorbeeld ook een "shitilove"-tumblr. En ja, ik volg ze allemaal. Sinds kort volg ik ook de "andthatswhoiam"-tumblr, met dingen of suggesties die typisch jij zijn. Nou, en deze dingen zijn typisch mij (:
Ja, ik hou van Kerstmis. Maar eigenlijk winter in het algemeen. Warme chocolademelk met slagroom, warme truien, mooie laarzen, open haard aan... Ja hoor, dit is wel echt iets voor mij.
Vroeger kortte ook ik af, maar tegenwoordig typ ik alles voluit (behalve als ik net 2 tekens over 1 sms'je heb, dan wil ik hier en daar wel eens iets afkorten, maar dat zou iedereen doen). Het is gewoon mooier en netter, en zoveel extra tijd kost het niet, hoor.
Mijn mama en ik zijn dol op kringloopwinkels en oude rommel. Ook "leen" ik veel spulletjes van mijn oma, wat ik omdoop tot vintage, hihi.
Hoe leuk is het als je een brief ontvangt? Een stuk opwindender en spannender dan een mailtje, vind ik. Jammer dat ik vaak alleen brieven krijg met mijn verjaardag...
Sowieso houd ik van Disney, maar de Disney Princess-films zijn wel mijn favoriet... Vooral Belle & The Beast en Little Mermaid vind ik gewéldig!
Als ik langs mensen met kleine kindjes loop, fiets of rijd, moet ik altijd gek glimlachen. Mijn dag komt meestal wel goed als ik een klein kindje tegenkom. ZE ZIJN ZO SCHATTIG!
Hmmmm, ik wilde dat dit heel gezond was, dan zou ik het de hele dag door drinken... Hmmmmmmmmmmmmm........ Kwijl, kwijl. En dan met een dot slagroom..
Ja. Dat was jullie vast wel duidelijk...
andthatswhoiam:

Suggested by drinkingdilutedsherry. 
I know that excluding seclusive billionaires, and library owners, no one actually owns that many books. I just liked the picture. :)
Mijn collectie is nog niet heel groot (oké, misschien een klein beetje wel), maar ik krijg ooit alle boeken van mijn tante, want die leest boeken toch maar één keer. Nou, dan is die collectie een stúk indrukwekkender, kan ik je vertellen!
Need I say more?!?!?!?!
O my, wat houd ik van deze muziek! Het kan altijd, is tijdloos en die gitaaaaaaarr...
Yup. May, you're the best<3
Suggested by ericageorgsson, aheartisaheavyburdentobear and brianagrimes7
Dat wisten jullie vast ook al. Bij deze, ik speel bijna een jaar gitaar en vind het ontzettend leuk om te doen!
Suggested by deadly-grandeur
Dit is weer zo eentje die geen uitleg nodig heeft.
Cue all the snarky remarks about the little &#8216;i&#8217;.
Suggested by windinthewigwam
Bewust en onbewust verbeter ik ieders spelfouten, tot frustratie aan toe. Zoals ik al zei, soms gaat het onbewust en kan ik er echt niets aan doen!
Suggested by slut-alicious
Ja, eeeh, duh. Niet zo raar, hè?
Van de Romeinen tot de Grieken en van de Berlijnse muur tot 9/11, ik ben dol op geschiedenis. Helaas had ik er geen plek meer voor in mijn vakkenpakket... Gelukkig zijn er ook andere manieren om aan geschiedenis te komen (en die andere manieren heet Google)
Suggested by todayitrained and totally-awesome-randomness
Ik houd van lezen. Heel veel. Ik lees altijd. Boeken. Melkpakken. Borden. Losse blaadjes. Alles.
Suggested by followkatsadventuresinwonderland and growing-up-word-nerd
Geen échte fotograaf natuurlijk. Maar ik fotografeer alles wat los en vast zit. Overal zie ik inspiratie in. 
Suggested by vclpoet14
In feite zit er niet veel verschil tussen, maar ik kan beter iets opschrijven dan zo tegen iemand zeggen. En als ik het dan eenmaal heb opgeschreven, kan ik het wel vertellen, maar schrijven is zoveel beter en fijner. 
Ik bak graag cupcakes en ander gebak, maar ik vind het ook leuk om een heel driegangendiner te maken! Het maakt mij niet uit!
Doordeweeks sta ik altijd om half 7 op, in de weekenden vaak half 8. Ik heb daar over het algemeen geen last van én ik kan nog veel doen voor ik naar school hoef. Handig hoor!

Wat is echt "jij"?

xx Manon

10 opmerkingen:

  1. wat een leuk artikel! wat grappig dat je geschiedenis zo leuk vind!
    ik ben dol op shoppen hahaa :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou van dat soort tekstjes super leuk
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een heel erg leuk artikel, er zitten zulke gave dingen tussen!
    Haha, bij Starbucks is er inderdaad geen uitleg voor nodig nee ;)
    Nogmaals; super om te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van deze tumblr. Ik heb ontzettend veel plaatjes hiervan op mijn laptop opgeslagen! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke post, i like!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig artikel! Echt dit is echt leuk om te zien! Ik hou ook echt heel erg van kleine kinderen en moet ook altijd lachen als ik er een tegen kom! Later wil ik hoe dan ook een kind :) Ik typ ook het liefst alles vol uit, en ik vind het anders best irritant al die afkortingen als: Suc6 of CU. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een 'gezellig' artikel, zo met die plaatjes, super leuk
    mag ik zoiets ook doen op mijn blog, ik zal je linken hoor
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx