Are you looking for something??

7.10.12

other | Terugblik op 2012

Hi all!

Ik heb op veel blogs al een interview gezien, dus dat vond ik niet origineel, haha. Dus bedacht ik het volgende: een terugblik op 2012, in de vorm van een interview!
Ik weet dat het nog een beetje vroeg is, maar je kan er maar beter vroeg bij zijn, zeg maar, haha.
Dus, wil je meedoen met deze terugblik? Geef je dan op door een reactie mét je e-mailadres achter te laten, óf stuur gelijk een mailtje naar dit e-maildres! Wil je meer lezen? Klik op "meer lezen"!
In het mini-interview stel ik de volgende vragen (het is niet verplicht op alle vragen antwoord te geven in verband met privacy):

1. Beschrijf je zelf
2. Wat zijn jouw beste eigenschappen?
3. En jouw wat mindere?
4. Wat heb jij dit jaar bereikt?
5. Waar ben je het meest trots op?
6. Wat is het dieptepunt van het afgelopen jaar?
7. Heb je iets gedaan waar je spijt van had, achteraf?
8. Zijn er dingen die je had willen doen, maar dit jaar toch niet gedaan hebt?
9. Wat is het leukste wat er dit jaar is gebeurd wat te maken heeft met je blog?
10. Wat ga jij doen met Kerst?
11. En met Oud & Nieuw?
12. Heb je nog een wens voor 2013?
13. Is er nog iets wat je van plan bent te gaan doen in 2013?
14. Wat wens je alle bloggers toe?

Ik hoop dat veel van jullie je opgeven! Doet dit vóór uiterlijk zondag 11 november, want de hele maand december zullen deze mini-interviews verschijnen (en ik moet nog de tijd hebben om het naar jullie toe te sturen en jullie met nog de tijd hebben om antwoord te geven!)!
Ook ikzelf zal antwoord geven op dit interview, zodat jullie mij weer beter leren kennen!

with love,
Moon

5 opmerkingen:

  1. Zou ik dit ook op mijn eigen site mogen plaatsen (alleen deze vragen met mijn eigen antwoorden) eind december met een linkje naar jouw blog erbij dat jij de vragen hebt bedacht? Want ik vind het een leuk idee! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het helemaal! ♥ Dat is goed, ik zal je voor 11 november een mailtje sturen met mijn antwoorden en dan zou ik het hartstikke leuk vinden als die online kwamen. Dan zet ik ze zelf later nog online met een linkje naar jouw blog, goed? :) Fijn weekend!

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx