Are you looking for something??

24.6.12

question | tapenade of pesto?

Ik wil jullie wat vragen.
Weten jullie het verschil tussen tapenade en pesto? 
Wij hebben het thuis allebei in de koelkast staan, maar ik heb geen idee wat het verschil is...
Ik weet alleen dat het allebei lekker is op stokbrood (:
Ik dacht: misschien weten jullie het!! Hieronder nog even foto's van de twee potjes, maar ze zijn best slecht, ik zat met m'n rug naar het licht, dus vandaar...





Ik hoor het graag, ik ben namelijk best nieuwsgierig...

Liefs, Moon

PS. Het is echt een hele domme vraag, het is echt niet zo dat alleen zulke dingen me bezig houden of zo, haha.

6 opmerkingen:

  1. Oehh.. zou het eigenlijk niet weten,haha!
    Ik vind de foto's niet erg slecht ofzow hoor!:)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pesto is Italiaans en Tapenade is spaand. Pesto doe je door de Pasta en Tapenade doe je op brood ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een schattige vraag. Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik dacht dat pesto van basilicum etc. was gemaakt en altijd groen was, en tapenade van allerlei dingen gemaakt kon zijn (tomaten, olijven etc.). Ik heb eigenlijk geen idee, haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een leuke vraag ik heb echt geen idee,ik volg je nu terug,sorry dat het zo lang duurde maar ik had me vergist ik dacht dat ik je namelijk al volgde haha xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx