Are you looking for something??

16.4.13

inspiration | Every single girl love pink

Ja toch? Elk meisje houdt toch van roze? De een van hard roze, de ander van romantisch lichtroze. Ik ben een van dat laatste soort. Geniet mee van een volledig roze post!
Liefs, Manon

En OMG. Gisteren werd ik gebeld door het AD!! Een jongen ging me interviewen over mijn tweede boek!  Bij mijn eerste boek stond ik ook al in de krant, maar toen was het eigenlijk best klein en moest ik zelf een foto opsturen, MAAR NU KOMT ER DONDERDAGMIDDAG EEN FOTOGRAAF LANGS. VOOR MIJ! Ik was zo blij en hyper en droomde ineens van het Jeugdjournaal en een tour langs basisscholen om te vertellen over schrijven op jonge leeftijd....
Ja, daar ben je schrijver voor. Daar heb je fantasie voor. Maar kom op, IK KOM IN DE (het regionale deel dat wel) KRANT!! Voor de derde keer in mijn héle leven. WAUW, WAUW, WAUW. Ik ben nu net Danique, die altijd met Capslock praat... 
Maar goed, dat wilde ik jullie gewoon even melden, zo sympathiek als ik ben. Natúúrlijk komt het interview op mijn blog, don't worry! Het is trouwens zó leuk om geïnterviewd te worden. Ik heb gewoon mijn hele schrijverslevensverhaal aan die jongen lopen te vertellen. Hopelijk verwerkt hij het een beetje goed... Jullie horen het nog!

A6hus3ur8cg_largeRose-tea-cups_large
Tumblr_mkg2cpwigm1rcl065o1_500_large

Tumblr_mh76ben1q71s4pj4io1_500_large

Tumblr_mjmzkjeyrr1r75csro1_250_large7d69f38a86cbc61a0a49e79a7765d697_large

Tumblr_mkcgmzi43t1rxrmi4o1_500_large

Tumblr_mk5zeecm701qhv6sjo1_500_large

Tumblr_mk5nfwxazy1raruxxo1_500_large

Tumblr_mbsx37eblh1ro58neo1_500_large

Mb4z8vlrdq0_large


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je in de krant komt!! Ben heeeel benieuwd naar het artikel. Ik vind het altijd onwerkelijk (heb één keer op de voorpagina gestaan met de dansvoorstelling en vorige week werd mijn artikel gepubliceerd in de Nederlandse (lokale) krant, woop woop!).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ben erg benieuwd naar het interview

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh dat is leuk zeg! Wat cool dat er een fotograaf langskomt! Ik ben heel benieuwd naar het stuk. :) En wat een lieve plaatjes; die vogeltjes voor het raam zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als eerste die roze foto's zijn echt fijntjes, tja het gaat toch stiekem om het roze toch ?

    Maaar moooonnn, wat ben ik blij voor je als eerste NATUURLIJK dat je TWEEDE boek uit is en gewoon interview, wauw ik hoop dat het interview je veel leuke dingen zal brengen (:

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH MY GOD INDERDAAD IK PRAAT ALTIJD IN HOOFDLETTERS MAAR OH EM GIE !!!!!!
    HOE TOF IS HET DAT JE IN DE KRANT KOMT !?!?
    IK WIL OOK IN DE KRANT !!!!
    WEL HET STUKJE NAAR ME TOE MAILEN HE !? :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx