Are you looking for something??

4.4.13

inspiration | Lookbook

Een klein beetje lente-inspiratie, omdat wij en onze kledingkast dat wel kunnen gebruiken (:
Liefs, Moon♥
Vergeet niet mee te doen met de Q&A! (klik!)
Bershka Sweater, Asos Headband
Binky Doodles Top, Giftsahoy Skirt


Anthropologie Dress, Moorea Seal Necklace

Shirt

The Editor's Market Fluoro Panel Clutch, Vivilli Blue Coat, Zara Boyfriend Jeans, Steve Madden Blue Wedges

Dr. Martens Boots, Zoephobic Shirt, Black Milk Clothing Leggin

Nowistyle Sweater, Nowistyle Flats, Nowistyle Bag


Jacket, T Shirt, Jeans, Converse Sneakers

Heels, Bag, Jeans, Hat, Scarf, Coat

Love these outfits! En van vele krijg ik ook ideeën voor eigen shoots, qua poses en locaties etc. (:

Liefs, Manon

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie inspiratie foto`s! Ik heb de laatste tijd ook alleen maar outfits in mijn hoofd die echt alleen geschikt zijn voor de Lente!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie foto's! Als het nou eens zomer wordt, kunnen we lekker korte broekjes dragen, dan staat alles leuker hihi :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En inderdaad, dat kunnen we hier wel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie outfits! De derde vind ik leuk! Weet jij waar je zo'n rok kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooie inspiratie, vooral de 2e en de 3e, ik vind het zulke leuke outfits!
    Helemaal zin in de zomer nu.. (:
    Liefs
    ps. Je staat in het zonnetje op mijn blog (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal heel erg leuk, er zitten mooie outfits tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie outfits allemaal!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke outifts allemaal! Ik hou van lookbook :)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx