Are you looking for something??

4.8.12

list | Wishlist H&M Fall 2012

Ik zag dit eergisteren al op de blog van Janine en toen dacht ik: oooh, ik had zo'n post ook al klaar staan! Toch maar gedaan, haha.
Zoals jullie al weten, was ik door het dolle heen toen ik hoorde dat H&M 3000 nieuwe items had. Ik heb de site inmiddels al drie keer van boven naar onder, van binnen naar buiten, van links naar rechts, he-le-maal doorgespit en kwam tot deze items, die ik heel graag in mijn kast zou willen hebben! Klik op "read more" voor de prijzen!

Donkerblauwe top met kant en lange mouwen, €14,95
(Ondanks het feit dat ik net een roze kanten shirtje heb, is deze nog steeds heel vet. Al wil ik 'm wat minder graag hebben...) 
Een licht bloesje met zwart kraagje, €29,95
(Ik hou van zo'n kraagje!)
Top met korte mouwen en pailetten op het voorpand, €24,95
(Vooral leuk voor kerst, maar met een jasje ook gewoon leuk voor school!)
Bordeauxrood bloesje met korte mouwen, €14,95
(Wat een leuk bloesje)
Paarse trui met borstzakje, €9,95
(Zulke truien zitten zo lekker...)
Donkerblauwe top van kant en korte mouwen, €19,95
(Kant blijft gewoon leuk)
Top met korte mouwen en zwart kraagje, €9,95
(Nog zo'n kraagje, het is gewoon geweldig)
Bordeauxrode broek, €19,95
(New color this fall: bordeauxrood!)
Witte trui met ingeweven strepen, €24,95
(Witte truien zijn een must)
Witte kabeltrui, €19,95
(En nog eentje)
Lichte spijkerblouse met elleboogstukken, €24,95
(Spijkerblousjes zijn zóóó leuk!)
Donkergroene corduroybroek, €29,95
(Corduroy is weer helemaal in)
Felgroene blouse met vleermuismouwen, €19,95
(Gewoon een leuk bloesje)

Ik hoop dat jullie deze items ook leuk vinden! En, wat zijn jouw favorieten?

Lots of love, Moon

PS. Wil je sommige items wat beter zien of een link naar de desbetreffende page op de site van H&M? Laat even een reactie achter of mail me (:
PPS. Binnenkort ook mijn hele wishlist!
PPPS. Even voor de duidelijkheid: ik heb niet ál het geld om dit allemaal te kopen, maar 't zou wel tof zijn (:

2 opmerkingen:

  1. Die shirts met kant boven en op de mouwen zijn zooo leuk! en niet duur,
    Leuke truien ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zitten leuke dingen tussen, Ik vind het blousje met het zwarte kraagje erg leuk :) x Elma

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx