Are you looking for something??

28.8.12

note | regels voor mezelf (betreffende het nieuwe schooljaar)

Regels voor mezelf, betreffende het nieuwe schooljaar, 4VWO
1. Ik zal mijn gekafte boeken met zorg en respect behandelen, zodat ze er aan het eind van het jaar nog precies hetzelfde uitzien (bijna hetzelfde voldoet ook).
2. Ik zal mijn schriften netjes en overzichtelijk houden, zodat ik aan het eind van het hoofdstuk nog steeds mijn aantekeningen van het begin kan vinden en raadplegen (zo niet, dan kan ik altijd nog Google raadplegen).
3. Ik zal, waar dat kan, vooruit werken, zodat ik in de weekend niet met bérgen huiswerk zit (óók niet, als het om een in verhouding klein bergje als de Ardennen gaat).
4. Ik zal mijn tussenuren nuttig gebruiken, door mijn huiswerk te maken en leerstof te leren (en dus nìet naar het winkelcentrum gaan of kaarten...)
5. Ik zal opletten tijdens de les en zo nodig aantekeningen maken (of poppetjes tekenen).

Ik spreek uit ervaring als ik je vertel dat ik dit hóógstens een maand volhoud, dan niet korter. Maar het voelt zo goed om slim, netjes en volwassen te beginnen aan een nieuwe schooljaar. En zolang ik dát blijf denken, houd ik dit nog wel even vol, hoor.

Ik wens iedereen heel veel succes dit komende schooljaar, dat je maar veel plezier mag maken en goede cijfers mag halen!

lots of love,
Manon

3 opmerkingen:

  1. Ik kijk er echt zo tegenop om terug naar school te gaan volgende week. Ik weet op voorhand wat er gaat gebeuren: de eerste dag ben ik super enthousiast, de tweede dag denk ik dat dit jaar geweldig gaat worden en bij dag 3 ben ik al weer aan het aftellen naar de vakantie T.T
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meeeeh. morgen moet ik naar school :'(
    Leuk geschreven allemaal!
    IK ben blijven zitten dus moest ik naar een andere school, helemaal niet leuk.

    x myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha grappig, neem ik me ook elk jaar voor! Bij mij werkt het niet zo goed haha, succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx