Are you looking for something??

20.8.12

polyvore monday | 5 outfits, 5 ways

Wat was het warm gisteren, hè?! Jeetje, ik plakte aan alle kanten en overal aan vast. Maar: ik ben wel iets bruiner. In plaats van melkwit, ben ik nu meer blanke vla (:
5 outfits, 5 ways

5 outfits, 5 ways van focusthemoon met skinny pants

1. Scarf - Pieces / Top - Topshop / Jeans - Zalando / Shoes - Topshop
2. Bag - Topshop / Top - Monki / Jeans - H&M / Shoes - H&M
3. Glasses - Ray-Ban / T-shirt - Hollister / Pants - Topshop / Shoes - Pull & Bear
4. Necklace - Mango / Jumper - Wildfox / Jeans - ACNE / Shoes - Converse
5. Watch - Marc Jacobs / Top - H&M / Jeans - Zalando / Shoes - Asos

Vandaag een Polyvore met keus voor iedereen! Of je nou voor classy, casual, comfy of chic gaat, keuze genoeg!

Welke outfit is helemaal jij?

Liefs, Manon

7 opmerkingen:

  1. Ik vind de 2e, 4e en 5e het leukst! Leuk bedacht, 'polyvore monday' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sandaaltjes, prachtig! *I want*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke collage, ik vind vooral die tweede super!
    je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de eerste en de 4e echt helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits!
    Ik ben je nieuwste volger, volg me terug :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke rubriek!
    Outfit 2 en 4 vind ik leuk!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx