Are you looking for something??

9.8.12

personal | Een lekker middagje bijkletsen onder het genot van een heerlijke selfmade cupcake

Ik ging gisteren wéér cupcakes maken (wat maakt het uit? Ik krijg er nooit genoeg van), maar nu samen met Mirjam, mijn "dansvriendinnetje" (maar het is inmiddels niet alleen maar mijn dansvriendinnetje, haha) en met een vriendje van Kas, Joël (en Kas, natuurlijk). Het was supergezellig! De jongens waren helemaal niet vervelend en we laten continue in een deuk. Hierboven heb ik onze dag getekend, in "Blond Amsterdam"-stijl. Best geslaagd, niet? Het is wel zwart-wit, ik had geen zin om al mijn kleurtjes tevoorschijn te halen, haha.
Wil je ook zo'n gezellig middagje?
Meer heb je niet nodig!
Even wat cupcakes pics: 



Dus: 
pink | Tumblr

Liefs, Moon

5 opmerkingen:

  1. Haha, superleuk! Die tekening is goed gelukt in Blond-stijl! :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whooooo. Zag ik daar een T1 bus? Love is in the air. Papa wil er een kopen en opknappen tot camper, alleen ze zijn echt steen duur. Dat spijltje op de voorruit. See you in about an hour, Love.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, de cupcakes zijn goed gelukt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx