Are you looking for something??

6.7.12

inspiration | braided hair

Gevlochten haar: ik vind het heel mooi en kijk er vaak jaloers naar. Ik kan het namelijk niet en ik heb laagjes in mijn haar én mijn haar is van origine heel steil en glad, dus dat zit er bij mij niet echt in. 
Maar ooit... ooit ga ik al deze creaties ook maken. 
Let maar op!
Liefs, Manon
PS. Het zijn er heel veel, maar ik heb geprobeerd zoveel mogelijk verschillende kapsels, maar ik kon gewoon niet kiezen en het is allemaal zo gaaf!
Friends forever

Nonchalant: een rommelig knotje aan de zijkant
Mega cute: een "vlechtknot" mét strikje!
Visgraat met een kleurtje
Mooi en rommelig
WAUW! Ik hou van witblond haar...
Ultiem vakantiekapsel...
Are you going to the beach?
Wauw: ze is knap én ze heeft een lekker nonchalante vlecht langs haar gezicht...
Knap werkje...
Mooi haar en mooie sieraden
Lief klein visgraatvlechtje
Prachtige creatie
Leuk!
Watervalvlecht!

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx