Are you looking for something??

7.7.12

tag | 25 random questions

Deze tag zag ik op de blog van Hafsah en ik vond 'm erg leuk! Het hele leuke en inderdaad random vragen waar ik met veel plezier antwoord op heb gegeven! Enjoy!

1. Heb je huisdieren ?
Ja, Chikki, hij is de liefste parkiet ever!♥


2. Noem drie dingen die op dit moment het dichts bij je liggen.
Mijn fotocamera, neusspray en de klassenfoto van dit jaar.



3. Rijd je auto ? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad ? 


Ik ben 14, dus nee. Nooit een ongeluk en nooit gereden (:



4. Hoe laat stond je vanmorgen op ? 
Vanmorgen? Hmm, 7 uur. Zelfs als het vakantie is kan ik niet uitslapen. En ik moest toch om half 10 op school zijn, dus.



5. Wanneer heb je voor het laatst gedouched ? 
Ik ga eigenlijk bijna altijd in bad. Dat was voor het laatst gisteravond.



6. Wat is de laatste film die je hebt gezien ? 


Hmmm, The Green Mile. Echt een huilfilm, hij is zó zielig. Ik heb 'm gezien op een feestje, afgelopen donderdag. We waren er op school mee begonnen en wilden hem graag af zien (: Ik zal ooit nog een keer even wat vertellen over deze film, zag net dat er op WeHeartIt heel veel over deze film te vinden is (:


7. Wat staat er in je laatste sms'je ? 
"Beste klant, uw beltegoed van 10 euro is bijgeschreven. Met vriendelijke groet, RaboMobiel."
Mijn lieve papa had op zijn werk gewoon tijd gemaakt om beltegoed op m'n mobiel te zetten, de schat.


8. Wat is je ringtone ? 
Geen idee, eerlijk gezegd, mijn mobiel staat altijd op stil, voor de zekerheid, als ik word gebeld of gesms't onder schooltijd. Waarschijnlijk zo'n stom standaardtoontje waar je niet mee gehoord wil worden.



9. Ben je wel eens in een ander land geweest ? 


Yes, of course, netjes binnen de lijntjes van Europa, maar toch redelijk veel landen. Beetje saai om op te noemen, toch?



10. Hou je van sushi ? 
Jaaahh! Heerlijk, vooral met komkommer of zalm.


11. Waar doe je je boodschappen ? 
Ligt eraan waar de aanbiedingen zijn... Mijn vader wil het goedkoopste van het goedkoopste. Niet gek natuurlijk, maar bij hem gaat het wel heel ver. Meestal c1000 of Lidl


12. Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller te kunnen slapen ? 


Nee, hoeveel het me soms fijn lijkt, want soms ben je zó moe zodat je juist niet kunt slapen. Maar nee, nog nooit en was het voorlopig niet van plan.



13. Hoeveel broers/zussen heb je ? 
Eentje, een broertje van 10, Kas, jullie hebben al wat random things van hem kunnen lezen zo overal tussendoor (:


14. Heb je een gewone computer of een laptop ? 
Ik heb een laptop, werkt zóveel fijner. Fijn voor in bed, fijn voor beneden, fijn voor naast m'n keyboard om liedjes uit te vogelen... 



15. Wanneer heb je voor het laatst gehuild ? 
Geen idee, maar wel bijna tijdens de film The Green Mile, hij was gewoon zó zielig, je moet 'm zien. Als je tenminste tegen geëlektrocuteerde mensen kan...


16. Wat is de perfecte pizza ? 
Magherita. Blijft de állerlekkerste. 



17. Wat vind je lekkerder ? Hamburger of een Cheeseburger ? 


Heb eerlijk gezegd nog nooit een cheeseburger op, maar ik denk een hamburger. Van die vette, vieze McDonald's kaas ben ik niet zo'n fan...



18. Heb je wel eens een nacht doorgehaald ? 
Nee, nog nooit.



19. Wat voor kleur ogen heb je ? 
Een mengelmoesje van blauw, groen en grijs. In elk licht is het anders. Het is niet blauw, het is niet groen en het is niet grijs. Als je het nog volgt.



20. Proef jij het verschil tussen pepsi en coca cola ? 


Ik lust geen Cola, alleen Cola-waterijsjes (:



21. Draag je contactlenzen of een bril ? 
Allebei, ik wissel af. Ik heb een bril én daglenzen (want die zijn zoveel fijner dan maandlenzen...)



22. Hoe oud word je op je volgende verjaardag ?
15! En weet je, de verjaardag daarna word ik ZESTIEN! (:



23. Verf je je haar ? 
Nee, ik ben blij met m'n haar zoals het is. Ik fantaseer genoeg (rood, witblond etc.), maar ik zou het (voorlopig) nooit verven...



24. Vertel iets over je planning van vandaag. 
Ik word wakker en ik ga eten en ik ga computeren (lees: bloggen) en aankleden en tandenpoetsen en VAN MIJN VAKANTIE GENIETEN. Dat betekent lekker in de tuin zitten en sowieso verder mijn boek lezen en muziek luisteren... HEERLIJK! Gewoon niks doen en wel zien wat de dag brengt...


25. Wie is jouw beste vriend/vriendin ? 
Of course May.


Hoop dat je het en leuke tag vond (ik wel!) en neem ´m gerust over!

Veel Liefs, Manon

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem al vaak voorbij zien komen maar het blijft een leuke tag om te lezen! (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag, ik ga hem wel een keer overnemen. Maar nu nog niet. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx