Are you looking for something??

5.3.13

music | velvvet

Velvet, er is weinig zo zacht en glanzend als deze stof. Plaats er een v’tje tussen en je krijgt
de Amsterdamse band velvvet. Vier goede vrienden die verveling tegengaan door samen een band te vormen. Gewapend met hun gedeelde liefde voor alles wat Brits is, jeugdig enthousiasme en serieuze toewijding.
Nothing more, nothing less.
Jongens, ik heb een nieuw bandje ontdekt! velvvet heten ze. Helaas kun je nog maar één liedje van hun beluisteren, hun eerste single, "Like you" is sinds dit jaar uit! Het is wel een goede single! Lekker energiek!
4 mei staan ze in Paradiso voor hun EP release. 
Ik vind het heerlijk muziek, maar oordeel zelf en luister hun single "Like you".

I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I know, I don't like you

Ik vind het goede muziek, en jij?

Liefs, Manon

5 opmerkingen:

  1. Ik kende ze nog helemaal niet, maar ze lijken me wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende ze ook niet maar hun muziek vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende ze al, maar het nummer is echt fijn!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *luistert* wat een leuk liedje zeg !
    elke keer verbaas ik me weer over je muziek keuze hihi (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah, leuk om te horen, ik ben breed geörienteerd (:
      Liefs, Manon

      Verwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx