Are you looking for something??

25.3.13

tag | Get to know me!

Ik heb een tag voor jullie! Veel leesplezier!
Foto's uit mijn eigen foto-archief (:

Geboortejaar?
1997.

Hoe lang ben je?
Euh, láng. 1.85 m om precies te zijn. Ongeveer, denk ik. Op school vinden ze me dus heel erg lang, maar ik krijg er ook genoeg complimentjes over (hállo lange benen!) en ben er zelf ook wel blij mee (op mijn broeken en schoenen probleem na dan)


Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Dat ik mijn bio-verslag niet moest vergeten mee te nemen en dat ik zo graag verder wil schrijven, maar ik daar niet altijd toe in staat ben.

Waar ben je op dit moment? 
Achter mijn bureau in mijn ijskoude kamer. Mijn handen vriezen er bijna af! Hierboven op zolder is het bloedjeheet als je kachel aanzet, maar het is er ook het koudst als je 's ochtends je warme bedje verlaat. Brrr.
Single/relatie?
Single (:

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Meisje; 15; loves schrijven, muziek, gitaar spelen, chocolade en creatief bezig zijn. O, en verslaafd aan shoppen! (maar niet zo erg als Rebecca uit Shopaholic, hoor!)


Guy/Girlcrush:
Euh, niemand geloof ik?



Wat zou je op dit moment graag willen? 

Wat is je doel in het leven? .
Pfff, wat een serieuze vraag. Het aller-voornaamste is dat ik gelukkig word. O, en ik zou graag nog een paar boeken schrijven, haha.Waar ben je bang voor? 

Heb je je rijbewijs? 
Nope. Maar ik mag van m'n ouders rijles gaan volgen als ik 16,5 ben (tenminste, ik geloof dat ze het nog niet helemaal eens zijn geworden, haha).

Nagellak of lippenstift? 

Lippenstift! Nagellak; daar ben ik zo slecht in en met gitaar spelen is het ook niet zo handig. Geef mij maar lippenstift!
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? 
Geen idee. Elk seizoen heeft wel iets. Maar de herfst is de minst favoriete. In de lente komen de bloemetjes en de lammetjes en kun je weer gaan voorjaarshoppen. In de winter is het gezellig en gemoedelijk (maar momenteel wil ik zomer; ik zit in m'n winterdip) en in de zomer is het als het goed is warm, maar daarvoor moet je niet in Nederland zijn!

Wil je ooit gaan trouwen?

Ja, dat hoop ik wel! We waren met school een keer in Rotterdam en we zochten een gebouw of zo, wat we niet konden vinden. Toen hebben we vier (!) keer langs een bruidswinkel gelopen. En ik heb vier keer gekwijld. Gewéldig!

Ben je een healthy-freak? 
Mwjah. Beetje. Niet heel erg, niet echt "freak", zeg maar.Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb blond haar. Lang, maar nog niet lang genoeg, volgens mij (:
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? 
Ik ben niet zo van de make-up, dus daar heb ik niets van. MAAR IK WIL HEEL GRAAG NIEUWE LENTEKLEDING. Ik ben verliefd op de All Stars met Britse of Amerikaanse vlag en wil die z.s.m. kopen.

Heb je tattoos?

Nee. Ik was het ook niet echt van plan, geloof ik.

Heb je piercings?
Alleen in mijn oren!


Draag je een bril? 
Ja! Ik had eerst lenzen en nu heb ik daglenzen en een bril, maar ik ben lui, dus draag eigenlijk alleen nog maar mijn bril. Maar de laatste tijd zitten mijn lenzen ook helemaal niet fijn, dus mijn bril is veel fijner, eigenlijk. En ik krijg er veel complimentjes over (:


Wat is jouw perfecte pizza? 
Ik vind eigenlijk alles lekker. Maar ik vind garnalen op een pizza heel lekker, net als champignons. 

Favoriete eten/drinken? 
Ik vind dit zo moeilijk. Ik lust bijna alles en sta ook graag open voor nieuwe dingen!Wat is je favoriete parfum? 
Ik heb een tester van Chanel no. 5 die ontzéttend lekker ruikt (maar wel heel zwaar...) en eentje van Heat van Beyoncé, die ook lekker ruikt. Verder heb ik nog een luchtje van Puma die ook wel lekker ruikt. Ik kan niet kiezen!


Wat is het laatste wat je kocht? 

Afgelopen zaterdag een hele berg met kleding!! Klik hier voor de shoplog!

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?  

Het is nog geen 8 uur, hihi. Maar meestal zit ik om 8 uur nog beneden. Ik ga meestal 5/10 over weg van huis naar school.
Favoriete ijsje?  
Ben & Jerry of gewoon een lekker softijsje. O, en Italiaans ijs (:


Wat zijn je plannen voor 2013?
Mijn voornaamste plan was mijn boek uitgeven en dat heb ik dus ook gedaan! Begin april komt hij uit! Voor de rest had ik niet echt plannen. Misschien komt er nog wel wat leuks op mijn pad??


Met hoeveel kussens slaap jij?
Er liggen er vijf op mijn bed, maar slaap er meestal op één. Wel ligt ik altijd tegen een stapel van twee kussens aan, geen idee waarom.


Ben je een ochtend of avond persoon?
Allebei wel en niet. Momenteel allebei niet, want ik voel me zó moe. Maar ik kan er ´s morgens vroeg uit komen en ´s avonds ook wel lang opblijven. Maar niet te lang. 


Ben je geordend of rommelig? 
Ik probeer vaak wel geordend te zijn en mensen op school denken ook dat ik geordend ben, maar mijn bureau is één grote puinhoop. Maar zeg eerlijk, het bureau is bij niemand opgeruimd, toch=Wat wil je op dit moment graag zien? 


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Ik hoop dat ik een leuke vriend heb, dat ik bezig ben met een studie of deze heb afgerond, dat ik een goede en vooral leuke baan heb, dat ik mijn rijbewijs en een autootje heb, dat nog een (paar) boeken heb uitgegeven... Ik verwacht misschien iets teveel, maar ik denk er niet heel veel over na en zo zie ik het voor me.

Wie mis je op dit moment?
De zon :(
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Pfff, moeilijke vraag. Ik denk dat ik blij ben met mijn lange benen (afgezien van het feit dat broeken kopen een ramp is...). Ik ben voor de rest met alles niet tevreden, maar ook niet ontevreden, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind m'n ogen ook wel mooi, het is een mengelmoesje van kleuren.

Ben je verlegen?
Ja, zei ik volmondig. Maar minder dan vroeger. Alleen soms klap ik nog dicht. Vooral als het over mezelf of over mijn boek gaat. Schrijven kan ik goed, maar praten vind ik moeilijk, haha.

Heb je een accent?
Nee, haha. Ik spreek keurig ABN, maar soms rolt er wel een eens een Rotterdamse "r" uit, haha.


Zussen/broers, hoe oud?

Mijn broertje Kas, van elf jaar oud. Volgend jaar komt hij bij mij op school. Momenteel kan ik 'm echt niet uitstaan, maar dat zijn periodes...

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Ik sta om half zeven op, ga naar beneden ontbijten, kom boven, kleed me aan, poets mijn tanden (+ make-up en heel de rataplan), ga computeren, ga naar beneden, doe mijn parkiet, pak eten en drinken, lees nog even een boek of lees mijn schoolwerk door en ga naar school. Als ik terugkom van school, drink ik meestal wat met mijn moeder, ga dan naar boven, ga even computeren en ga dan aan mijn schoolwerk, tot we moeten eten. Daarna ga ik meestal nog even aan m'n huiswerk en dan naar beneden voor het journaal. Dan ga ik in bad, lees nog even een boek of voor school en ga dan slapen. 

5 opmerkingen:

  1. Jeetje, Manon, wij hebben zoveel gemeen haha, bij sommige antwoorden is het net alsof ik mezelf hoor haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je reactie :)
    Erg leuk om te lezen dit!
    Ik ben net zo lang als jij, en ik ken het probleem met broeken, vreselijk!
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tag! Zo kom je iedereen beter te kennen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx