Are you looking for something??

2.3.13

outfit | dear sun, where are you?

Jaaa, ik heb weer een outfit, voor jullie ;D Helaas nog iets te dik aangekleed, naar m'n zin. Maar ik stond me toch een partijtje te verkleumen buiten! Het SCHIJNT over een week 14/15 graden te zijn, maar dat moet ik nog zien. Voorlopig is het voor het mooie nog iets te koud om outfitfoto's te maken. Maar dapper als May en ik zijn, waagden wij ons afgelopen donderdag gewóón naar buiten. Speciaal. Voor jullie (: Natuurlijk doen wij dat.






(Het was nogal blubberig waar we foto's gingen maken, dus daarom zijn mijn schoenen zo vies...)
 Na de foto's gingen we eten (KNAKWORSTJES!!) en daarna.. ja, je raadt het goed, cupcakes maken! Het was wel leuk om te doen, maar het was wel erg makkelijk (compleet pakket, haha) en die topping was echt véél te zoet. Ach, we hebben ons vermaakt, haha.



Wij waren ongeduldig en hadden op onze eigen cakejes dus al topping gedaan toen het cakeje nog warm was. Resultaat: een heerlijk lauwwarm cakeje met smeltende topping wat onmogelijk was te eten zonder te knoeien...
Eindresultaat!
 Daarna besloten we een T-shirt van May op te gaan knappen, want ze draagt hem bijna niet meer. We gingen de Amerikaanse vlag maken!! Met (ja, je raadt het nooit) houten sterretjes en een roerstokje voor verf als stempels. Ach, het resultaat mag er zijn!


Dat was weer een leuk dagje van m'n vakantie!! Woensdag ging ik trouwens met Mirjam afspreken. Toen hebben we ook wat foto's gemaakt, maar niet zoveel, haha. Vanmorgen moet ik écht eens wat aan school doen en vanmiddag ga ik naar Gouda! Alvast even de collecties bekijken, voor een jas kijken, schoenen passen en kijken bij de nieuwe H&M die daar zit. Eindelijk! Nu is Gouda bijna perfect!!

Liefs, Manon

18 opmerkingen:

  1. Het was leuk! Zo snel mogelijk staan de mijne erook op! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke outfit! Super leuk zo'n dagje :) dat shirt is echt super leuk!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!
    Je outfit is erg leuk!
    & Super creatief dat t-shirt! Het ziet er erg leuk uit :D

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's gemaakt! Die eerste is echt tumblr-achtig :)
    En dat t-shirt is leuk geworden, past bij die rode broek qua sterretjes haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke outfit, ten eerste. Verder vind ik de cupcakes én het shirt van May ook heel leuk geworden! Was die rode broek al met sterretjes of hebben jullie dat ook zo gedaan? liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, nee, die heeft ze zo gekocht in de winkel, het was puur toeval!

      Verwijderen
  6. 1. Superleuke foto's en outfit.
    2. Superleuke cakejes.
    3. Superleuk shirt!
    Alles bij elkaar SUPERLEUKE POST`!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit, lekker met al die laagjes. Ik vind je riem heel mooi; ziet eruit alsof hij van heel goede kwaliteit is! Heerlijke cakejes (ik wil ook wat bakken nu haha) en wat tof dat je zelf dat shirt hebt versierd; is heel leuk geworden. Haha wat een boel leuke dingen in één berichtje! En je camera is natuurlijk helemaal geweldig. :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel!
    Je schoentjes die je aan had vind ik echt heel leuk! waarvan zijn ze?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke foto's! Mooie cupcakes en wauw dat shirt is echt goed gelukt!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en creatief! Ik vind je outfit heel sportief en leuk! En dat shirtje is echt creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke outfit and die cupcakes zien er lekker uit! Leuk dat tshirt ook!

    Nathalie
    Ps: Wil je mss meedoen met mijn winactie? Je kan €100 winnen om bikinis te shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw sommige foto's hadden zo op weheartit kunnen staan! Bij de eerste foto dacht ik dat voornamelijk haha. Mooie foto's! En de cupcakes zien er mooi en lekker uit hihi.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om dat truitje zo te verven!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het truitje is super leuk geworden! Je hebt een erg leuke blog! Ik ga je volgen! Liefs Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit en ook erg mooie foto's!
    & wat leuk dat je een oud shirt ging op pimpen. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx