Are you looking for something??

5.3.13

story | Bondgenoten wordt uitgegeven!

(let niet op mijn lelijke vingers/nagels)
(wilde dit eigenlijk pas morgen plaatsen, maar ben zo happy!)
 Guys, guys, guys! Vanmiddag om 11.49 (dat tijdstip vergeet ik nóóit meer!), zat ik al 29 minuten in mijn Scheikundeles, met mijn mobiel voor me. *tril*, deed mijn mobiel en keek mijn vriendin Samone aan.
'Nou, kijk dan!' zei ze en ik wist niet hoe snel ik dat rotding moest ontgrendelen en op "nieuw bericht" moest klikken. Bovenstaand bericht kreeg ik toen binnen (let niet op dat "René"-ding, mijn vader sms't wel vaker naar me met René in plaats van gewoon papa)! En toen was ik blij! Ik durfde niet "yeeeeeesss!" door de klas te schreeuwen, maar heb de rest van de les als een idioot lopen glimlachen, dat mensen vanzelf vragende gezichten naar me trokken. 
Eenmaal thuis zag ik de vlag, die mijn moeder speciaal voor deze gelegenheid had opgehangen. Met Koninginnedag vergeten wij hem nog wel eens, maar nu hing hij buiten. Ik deed gelijk een rondje opa's en oma's om hen op de hoogte te brengen. Mijn ene opa en oma wisten het nog niet, dacht ik, dus ik neem op met: 'Ik heb leuk nieuws.' 
Zegt mijn opa: 'Ja, ik weet het, ik heb het al op Facebook gezien.' Dus ik denk: wuuuuuut? Bleek mijn vader het al op Facebook te hebben gezet! Wel een beetje teleurstellend, maar ach, nu is de wereld ook op de hoogte, haha (:
Ik heb natuurlijk gelijk alle Sociale Media op de hoogte gebracht van dit heugelijke nieuws. Nou ja, Twitter en Facebook heb ik niet, maar Instagram, Tumblr, Pinterest en nu dus ook Blogger zijn allemaal voorzien van de bovenste foto van het berichtje met Het Nieuws erin. Nu moet ik vandaag of morgen het contract ondertekenen (ik weet toch al wat er in staat) en dan gaat het balletje rollen! Spannend! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!
Dezelfde vrouw als de vorige keer heeft mijn manuscript beoordeeld en was volgens mij weer enthousiast. Ze belde eerst mijn moeder (maar moest mijn vader hebben), dus mijn moeder vroeg: 'Is het positief?'
Ze antwoordde: 'Ja, natuurlijk!' Mama ook weer gerustgesteld...

Samone vond trouwens dat ik wel een feestje mocht geven voor mijn nieuwe boek. Klinkt wel goed, maar ik ben niet zo van de feestjes geven. 

"En nu op naar je verhalenbundel. Liefs opa en oma."
Van mijn opa en oma (de andere) kreeg ik nog een bloemetje met bovenstaande boodschap. Ja, je leest het goed, mijn volgende boek wordt waarschijnlijk een verhalenbundel!! Maar ssssssttt, eerst dit avontuur maar even beleven, ga d'r weer heerlijk van genieten!
Lieve oma (trouwe lezeres van mijn blog!), als je dit leest: ik houd heel veel van je en je bent een van mijn grootste fans, wat ik zeer waardeer! x Manon

Jullie horen nog van me!!

Liefs, 
jullie allerliefste blogger met bijna twee boeken op haar naam die zielsveel van jullie houdt en geniet van jullie lieve reacties, 

Manon

PS. De laatste tijd heb ik echt weer zo'n zin in schrijven! Heb laatst alweer mijn derde korte verhaal afgeschreven, maar durf 'm niet meer op m'n blog te publiceren, omdat ik niet weet of je ze dan nog uit mag geven. Dat probleem heb ik dus al met de twee eerder gepubliceerde verhalen op mijn blog, over Bell en Sue... Ik hoop dat ik ze ooit nog uit mag geven!!

25 opmerkingen:

  1. Wat geweldig voor je! Hoe heet ie ik ga hem misschien wel kopen ik heb al eerder stukjes op je blog gezien en die zijn super leuk!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zodra die te koop is komt er natuurlijk een promotiepost, haha (;
      Liefs, Manon

      Verwijderen
  2. oooh zo leuk !!!!
    GEFELICITEERD MANON !!!!!!
    PARTY !!!!!!!
    OH EM GIE,echt te gek !!!
    ik ben echt SUPER blij voor je !
    en natuurlijk ( alvast ) HEEL veel succes met je volgende boek (:
    maar nu eerst genieten van de blijheid ( wut !? bestaat het genieten daarvan ? ik heb geen idee eigenlijk ... )!
    en super leuk met de vlag,zo lief !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik kan er verschrikkelijk van genieten. Van het feit dat ik weer een boek ge uitgeven, het hele proces en het eindresulataat uiteindelijk in mijn handen!

      Verwijderen
  3. wat ontzettend gaaf! Echt zo knap dat je een boek schrijft en dat die dan gewoon wordt uitgegeven :) Ben heel erg benieuwd! Gefeliciteerd <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haaa! Ik ben zo blij voor je! :D Ik kijk vol spanning uit.
    Misschien kan je een give-away doen? :P (wat een subtiele hint. XD Tja, het is toch goed dat ik het hebben wil. ;D)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, eerlijk gezegd nog niet aan gedacht, wel een leuk idee!!

      Verwijderen
  5. Wauw, gefeliciteerd zeg! echt gaaf!
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat gaaf dat je eigen boek uitgegeven word! Dat lijkt echt op een droom die uitkomt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh wat ongelooflijk leuk! Ik ben echt heel blij voor je! Stiekem hoop ik natuurlijk dat het mij ook lukt haha, want ik ben ook druk bezig met een manuscript!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk dat het uitgegeven wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd meid!
    Super leuk dat je boek wordt uitgegeven! Echt heel gaaf :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HEEEL ERG GEFELICITEERD, EVEN ZODAT DE BLIJHEID ERVAN AFSPAT IS DIT EVEN GESCHREVEN IN CAPS LOCK EN WAT ONGELOFELIJK LEUK VOOR JE EEN WAAUUWWW EN JEEEJ!!!!! Ga ervan genieten
    Ik wilde al heel lang je eerste boek bestellen en dat moet ik na mijn no buy dan ook maar gaan doen (of gewoon tijdens m'n no buy, wat maakt het ook uit).Ook lief van je familie dat ze er allemaal zo'n feest van maken.
    Je enthousiasme laat mij ook weer verder gaan met mijn eigen verhaal...

    Liefs,
    Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhh wat vet! Ik kan me voorstellen dat je niet kon stoppen met glimlachen in die les. Gefeliciteerd, geniet ervan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aahhh geweldig! Jeetje, gewoon al twéé boeken van je te koop op die leeftijd. Gefeliciteerd! Sowieso dat jij later een bestseller schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh waaauw, gefeliciteerd! Echt super super leuk voor je! En zó knap! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. asdfghjkl ik ben weer beter dus ik zit hier als een gek te fangirlen voor de computer ik ben zo trots haha echt waar ♥

    Oké, en nu met normale interpunctie! ;-) Wat ontzettend goed, Manon! Wauw-wauw-wauw! Ik wist het wel! Ben erg benieuwd! Aaaaaaaah, ik vind dit zo geweldig voor je! :D

    Liefs en dikke knuffel,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HELEMAAL SUPER!
    Zo blij voor je!!

    xliefs
    allgirlslovefashionandbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, hoe cool is dat!! Gefeliciteerd met je boek, en je had er al een toch? Zooo gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waaah echt super vet dat je nu ook je tweede boek uit gaat geven. Super blij voor je!! Ik ga binnenkort zeker je eerste boek kopen!! <33
    Lovee, Panajotta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaaa ik vind het zo tof voor je!! Had t inderdaad al gezien op Insta, maar t is echt LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx