Are you looking for something??

10.3.13

sunday story | random happiness

Hé hallo!
Het is weer tijd voor een "sunday story"! Deze keer is ie lekker divers. En ik wilde hier een heel verhaal gaan schrijven, maar momenteel heb ik gewoon niet zoveel zin in schrijven. Ik moet namelijk nog veel doen! 

Hierboven is mijn to-do list... ANW kan ik maandag ook nog doen, want ik ben maandag twee uur eerder uit (in verband met examens heb ik negen uur extra uitval!!!). En Grieks is pas voor woensdag... Eigenlijk is alleen het lezen van mijn Duitse boekje belangrijk, maar ik ben nog niet eens op de helft (wel bijna...). Vandaag gaan we afspreken met vrienden van m'n ouders, naar een schoenenmuseum in Waalwijk. Zal wel meuren... Maar goed, we zitten een klein uurtje heen en een klein uurtje terug in de auto, dus dan ga ik lekker lezen! Voordeel is dat het boekje een groot lettertype heeft, kleine bladzijden, een goed verhaal en makkelijk Duits. Toch gaat het wel véél langzamer dan een gewoon boek, maar hoe verder ik kom hoe makkelijk het wordt. Doorzetten, Manon...
 Gisteravond ging ik met mijn moeder en mijn tante naar een dansvoorstelling. Mijn dansdocente danste ook mee, dus dat was wel leuk. Er zat ook nog humor in, geweldig gewoon. Het kaartje gaat natuurlijk in mijn leuke-dingen-pot!
Dit visje kreeg ik vrijdag van mijn oma! De rookworst en de pasta had ik al, maar dit visje wilde ik heel graag! Van de week vraag ik mijn opa om er een gaatje in te boren en dan ga ik bij mijn oma op zoek naar een zilveren ketting.  Een nieuwe ketting is (bijna) geboren!
Outfit van vandaag: grijze jeans, blauwe trui en koekjesketting. Voorlopig is een trui helaas nog essentieel... 

Fijne zondag verder!

Liefs, Manon

11 opmerkingen:

  1. De koekjesketting is echt superleuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke ketting! Ben benieuwd naar de visjes ketting :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Succes met al je schoolwerk haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. succes met je heel veel schoolwerk !
    en dat kaartje van de dansvoorstelling ziet er heel leuk uit haha :D
    nou geniet van je vele uren vrij van school ( ook al denk ik dat je dan bezig bent met euh school maar goed ... ) !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een leuke post, het schoolwerk natuurlijk niet..!
    Heel veel succes de komende week!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Fijne zondag! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke ketting, ik heb er eentje gemaakt van de citroen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. veel succes met je schoolwerk nog! ;D Dan ben ik toch blij dat ik geen Duits meer heb. (ik krijg al rillingen als ik er aan denk... XD)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je naar een dansvoorstelling bent geweest! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om zo zelf een ketting te maken! (:

    http://www.placetobeyourself.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx