Are you looking for something??

8.3.13

trends | #2 Black & White // Stripes

Deze keer combineer ik twee trends: strepen en zwart-wit. Het is misschien niet de vrolijkste trend, maar zwart en wit zijn onlosmakelijk verbonden en kunnen áltijd. Kies voor grafische printen of strepen en je bent helemaal gekleed volgens de laatste trends! Leuk om te combineren met kleurige neonaccenten, die je kon zien in de vorige post!
Black & White // Stripes

Black & White // Stripes van focusthemoon met pull & bear
Hieronder wat inspiratiefoto's, hoe je deze trend draagt. Het kan op verschillende manieren. Zwart en wit kun je combineren met "veel poespas", maar kan ook prima zonder.
Runway Dreams Dress(Worn As Skirt)Azuki Black And White Stripe TunicWandreing Minds Blouse, Http://Www.Choies.Com/Product/Vintage Black And White Checkered Shorts Shorts, Mark O'polo Boots, Mango Jacket, Iclothing BagAwwdore Jumper, Romwe Sunglasses, Kafé Bracelets, Romwe JeansBlack And White Jumper, Giant Vintage Bigg Sunnies, Thrifted Velvet Backpack, The Worker Bracelet, Jeffrey Campbell Litas, Sin Store Black TightsSm Gtw Top, House Of Luxe Necklace, House Of Luxe Bracelet, Yes Style.Com Pants, Snupped Singapore Laptop Clutch, Romwe Sunnies

Ik vind deze trend erg leuk en draag ik al heel lang (zwart-wit is immers tijdloos). Ik ga het zeker proberen met kleurige details!

Liefs, Manon

13 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie! Ik vind het echt een leuke trend. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie inspiratie! Ik vind het een super leuke trend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke trend!

    www.simplynoir.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke collage! Ik vind het een erg leuke trend, maar snap 'm niet helemaal. Voor de zomer had ik toch iets meer felle kleuren verwacht ;)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een hele leuke trend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga het interview erbij zetten! Bedankt voor de tip! :)
    En in mijn Talking Saturday van vandaag staat een nieuwe link, hij doet het nu wel. Bedankt! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van streepjes! Leuke dingen heb je verzameld

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie post!Leuk met al de streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vooral die asymmetrische rokken vind ik supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aaah zwart / wit is altijd goed :D
    ik zelf een zwart / wit gestreepte blouse van de primark,and yes i'm in love hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx