Are you looking for something??

28.3.13

trends | #5 pretty pastels

Pastels doen het al een tijdje goed in de modewereld en ook dit voorjaar zijn ze weer te vinden in de winkels. Of je nou voor felle of zachte tinten gaat, alles kan. Leef je uit!
Pretty Pastels
Pretty Pastels by focusthemoon featuring a cotton cardigan
Enn... nog wat outfits van lookbook ter inspiratie! Zoals je kunt zien kan je alle kanten op! Combineer deze trend met fellere kleurtjes of met nudetinten. O, en wees niet bang om verschillende pastelkleuren te combineren!
Lommé ClutchFascue Floral Shorts, Forcast Coral Blazer, Romwe Mint Blouse, Jeffrey Campbell Galatin2020ave Top, Romwe Skirt, Mimi Boutique Bag, Pop Of Chic Bracelet, Forever 21 Shoes, Studio F BeltTrendphile Top, Girls Are Weird Bangles, Girls Are Weird Necklace, Gifts Ahoy Ring, Sugarfree ShoesAmerican Apparel Riding Pants, Asos Collar, Karmaloop Sunglasses, Shopthecaravan ClutchBeginning Boutique Top, Zara Blazer, Furor Sunglasses, Steve Madden Shoes, Lamb And Flag Jeans

Wauw, love this trend! Er komen zéker meer pastelkleurtjes in mijn kledingkast, vooral mintgroen (:

Liefs, Manon

6 opmerkingen:

  1. Zo mooi, 'sorbet' vind ik ook goed passen bij deze kleuren! Vooral het roze jurkje en de blauwe op de collage vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie inspiratie! Ik vind pastel kleuren ook heel erg gaaf! Heb laatst een bloemenbroek met pastel kleuren gekocht, echt helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, pastelkleurtjes zijn echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke inspiratie! Ik ben echt gek op pastelkleurtjes en kan niet wachten totdat de lente écht gaat beginnen :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kleuren allemaal x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx