Are you looking for something??

17.3.13

sunday story | starbucks

Sorry, beetje laat... Maar hier is ie, de sunday story!

 Eindelijk had ik weer eens een beetje tijd gevonden (of tijd gemaakt, het is maar net hoe je het bekijkt...) om eens een Young Adult boek te lezen! De laatste tijd was ik óf mijn eigen verhaal aan het lezen (wat minder leuk is dan het lijkt) óf redelijk saaie literatuurwerken voor school. En Gone deel 5 - Angst van Michael Grant had ik nog steeds niet gelezen, terwijl we hem al vanaf de releasedatum (in september) in huis hadden. Veel klasgenoten zijn fan en ik moest hem wel lezen! Ik ben nu op bladzijde 114 en het is spánnend!  Ik merk wel dat, sinds ik schrijf, ik anders naar boeken kijken. Het gaat niet alleen meer om het verhaal, maar ook om de opbouw, het zinsgebruik, de spanning, het plot. Het leest niet anders, maar het boek blijft langer in mijn hoofd ronddwalen, tot ik hem helemaal binnenstebuiten heb gekeerd en alle informatie (over het verhaal én over de opbouw) in me op heb genomen. Aahh, heerlijk, nog 300 bladzijden te gaan!
 Mijn bed staat anders! Al een weekje of zo hoor, maar het is wel fijn. Ik kan nu helemaal om mijn bed heen lopen, waardoor ook het opmaken fijner is. En ik kan makkelijk mijn rolgordijn/luxaflexding ophalen, ook een voordeel (: 
Aaah, ik luister lekker 3FM! Ik kan dat echt de hele dag luisteren! Vind in het weekend vooral de middagshow van Timur en Ramon leuk, en doordeweeks, Giel en de Coen en Sander Show. Heerlijk, radiootje aan! 
 Mijn zomerschoentjes en mijn nieuwe broek liggen smachtend te wachten tot ik ze aan kan trekken! Voorlopig nog niet, helaas... Word er zo moedeloos van!
Gisteren kwam mijn vader terug uit Genève. Daar is ie met een vriend naar de autobeurs geweest. Genève schijnt een leuke stad te zijn. Hij ging koffie drinken bij de Starbucks en toen heeft hij deze mok voor me meegenomen. Lief, hè?

Dat was 'm weer voor vandaag. Zal jullie niet lastigvallen met foto's van m'n huiswerk. Heb volgende week 6 toetsen en genoeg huiswerk, dus daar ga ik maar weer even aan werken.

Fijne zondag!

Liefs, Manon

14 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig lekker groot bed heb je! :)
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kamer ziet er echt super leuk uit! :) En die zomerschoentjes en broek ook. Nu maar hopen dat het snel beter weer wordt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kamer heb je zeg! Wel handig zo, dat je om je bed heen kan lopen. Ik vind sunday story trouwens heel leuk :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat een lekker bed heb je haha, die mok van Starbucks is ook leuk! Weer eens wat anders dan die witte mokken
    Liefs en succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's, ik vind de starbucks mok erg leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk bed! En oooh ik hou ook van 3FM! <3
    Succes met je toetsen, het zijn er echt veeeeel (bij jou!). liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hállo mooi bed en leuke beker !
    oh enne als je een keer je broek opeens zomaar kwijt bent euhmmm IK WAS HET NIET ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo !?
      ik zeg niet eens even iets al : succes met je toetsen ofzo,hoe aardig van me nopee :l

      Verwijderen
  8. Leuke foto's!
    Die mok is erg leuk ;) en 3fm is inderdaad een leuke zender .. luister ik ook altijd :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees de Gone-serie ook, het gaat alleen niet zo snel t.v.m. school. Ik ben nu bij deel 3 (in de kerstvakantie uitgelezen), maar in de meivakantie probeer ik met deel 4 te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx