Are you looking for something??

19.3.13

other | Bloggers die me een glimlach op mijn gezicht bezorgen

Femke had laatst een artikel op haar blog met bloggers die ze moest bedanken. Maar echt, en ik lieg niet, ik wilde net zo'n artikel gaan plaatsen met bloggers die me een glimlach op mijn gezicht bezorgen. Dus, bij deze (:
206526-11-1363166957041_large
Danique, omdat ze altijd lieve reacties achterlaat en omdat ze heel openhartig heeft verteld over 2012 in dit interview, wat ik heel dapper vond van haar!
Jasmijn, omdat ze lange reacties achterlaat (die meestal over niet zoveel gaan, wat hartstikke leuk is!) en ze ontzettend leuk schrijft.
Femke, omdat ze een van de eerste is die mij volgde en wij nog altijd reacties achterlaten op elkaars blogs!
Adriënne, omdat ze mij een heel lief meisje lijkt en ze heel mooi schrijft en mij weer heeft geïnspireerd om verder te gaan met mijn verhaal (die nu dus wordt uitgegeven!)
Isabel, omdat ze zulke originele reacties achterlaat en ontzettend leuk schrijft op haar blog!
Emma, omdat ze lieve reacties plaatst en mensen inspireert met creatieve posts op haar blog.

Misschien moet ik nog wel meer mensen noemen, maar dan worden het er weer zoveel, hè... Have a nice day!


Liefs, Manon

11 opmerkingen:

  1. Leuk leuk, bedankt! Haha echt grappig en toevallig ja dat we allebei zo'n artikel online hebben gezet. Soms je volgers in het zonnetje zetten is een leuk iets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh weetje ik bedank jou gewoon bij je eigen bedank-artikel! Je bent echt een superleuke en trouwe volger, ik voel me soms wat schuldig dat ik niet iedere keer bij jou een reactie achterlaat. Thanks Manon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief berichtje! Leuk idee inderdaad om soms eens mede-bloggers te bedanken. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk stuk! Ik wil dit ook een keer doen, als bedankje :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk! Ik ga even kijken op alle sites! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haaaaa, dat is zo lief! ^^
    Toch altijd leuk om te horen dat er minstens 1 iemand het je blog tof vindt. :P











    ps. ik vind jou blog ook heel erg tof hoor. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awww wat lief. DANKJEWEL! Ik ben groot fan van jouw blog en ik ben inderdaad erg goed in reacties schrijven over niets. Oeps. Maar ik meen wat ik zeg weer wel altijd.
    Ik ben überhaupt best goed in het zeggen/praten/bloggen over niets. De meeste blogs hierboven ken ik ook, allemaal echt leuke blogs en lieve mensen.
    En je moet mij trouwens even slaan, want ik heb je boek nog steeds niet bestelt...
    Liefs, Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. t geeft niet! Wel lief dat je 'm wilt kopen! Als je 'm eenmaal hebt besteld en gelezen, dan hoor ik natuurlijk graag een uitgebreide reactie of artikel op je blog of zo?? Ben benieuwd!
      Liefs,

      Verwijderen
  8. AAAAAAAAAH, wat lief! :D Jij lijkt me ook een heel lief meisje en ook al kennen we elkaar niet 'echt', ik ben heel trots op je dat je al een boek hebt uitgegeven en je nu weer een verhaal gaat uitgeven! ♥

    Liefs en een virtual hug,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yaaaaay is zie het nu pas, echt heeel erg bedakt Moon! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh em gie,ik reageer nu pas !
    wat gemeen ! *slaat zichzelf*
    maar OH OH OH WAT LIEF !!
    ik word altijd super blij van je comments en van je mailtje hihi (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx