Are you looking for something??

12.7.12

outfit | Let the sun shine

Vandaag weer een outfitpost. Niet heel zonnig, zoals de naam misschien doet vermoeden, maar ik hou 't even safe, want voor je 't weet is de zon weer weg, omdat hij schrikt van mijn veel te witte benen. Ik heb het lekker simpel gehouden: broek, topje en riem. En om het af te maken een nepbloem (:
 Het topje vind ik heel erg leuk, alleen hij zat een beetje laag, dus met de bloem heb ik ervoor gezorgd dat de waterval niet zo laag gaat. Handig (:
De broek is stiekem te kort (zoals bijna al mijn broeken...), maar het is een zomerbroek dus wat maakt het uit... Hij hoort een beetje baggy te zitten, en dat zat hij vorig jaar ook, maar nu niet meer. Dus dit wordt 't laatste jaar voor dit broekie. De duurste broek die ik ooit heb gekocht (70 euro), maar wel met heel veel kado- en kortingsbonnen, haha.
Broek - Esprit/ Belt - The Sting (?)/ Top - H&M/ Flower - H&M
Een lekker rommelige knot erbij en je hebt een perfecte zaterdagoutfit (: Misschien trek ik straks nog wel een korte broek aan, je weet het namelijk nooit met mij, haha. 

With love, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx