Are you looking for something??

15.7.12

personal | Next schoolyear

Hee,

Ik zag via Maaike op msn dat ze een "klote rooster" had, dus ik dacht: dat betekent dat ze weet in welke klas ze zit! Dus ik ging kijken! Ik zit in 4V2. Niet bij Maaike (boehoe, echt heel balen!), wel bij een aantal mensen van afgelopen jaar, en een aantal die ik niet echt ken.
Mijn vader zegt: "Waarom denk je nu al aan school?" En hij heeft gelijk, maar ik was gewoon nieuwsgierig...

Nou ja, jullie hebben er niet zoveel aan, maar ik vond het leuk om te vertellen!

Liefs, Moon

Zijn jullie over naar de volgende klas?

3 opmerkingen:

  1. ik ben ook over, wat jammer dat je niet in dezelfde klas zit als je vriendin!
    had precies hetzelfde &heb mn school gelijk gebeld .. ze hebben het gelukkig veranderd want nu zit ik namelijk met mijn vriendin in de klas! (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was nog spannend, maar ik ben ook over!
    fijne vakantie nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super super zonde dat je niet bij je vriendinnetje Maaike in de klas zit. Maaike zit namelijk in 4V1 met potverdorie alleen maar boys. En niet eens leuke. *is crying out loud*
    Gelukkig bij exact wel vaak bij elkaar! Xx<3

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx