Are you looking for something??

5.7.12

trend | Black is the new black!

Zwart is en blijf een trendkleur. Zwart is nooit uit en zal ook nooit uit zijn. Zwart is basic, past overal bij, maar is tegelijkertijd ook superchic. Het is maar hoe je het combineert. Heb jij geen idee hoe je dat doet? Dan moet je dit artikel misschien even lezen!

Black is the new black!


It's black shopping time!!
1. Chanel/ 2. Topshop/ 3. H&M/ 4. New Look/ 5. Topshop/ 6. H&M/ 7. Zara/ 8. River Island/ 9. Topshop/ 10. H&M/ 11. MAC/ 12. Guess

Heilige zwarte items
Er zijn gewoon een aantal zwarte kledingitems die je in je kast móét hebben. Welke dat zijn lees je hieronder.

De Zwarte Blazer
Chic voor een etentje/uitje, maar ook een prima vervanger voor een vestje op een koude schooldag. Oftewel: veelzijdig in al z'n eenvoud, dit item kan niet ontbreken!
Het Zwarte T-shirt
Geen zin om een hele outfit bij elkaar te zoeken? Trek je favoriete jeans aan, met een zwart T-shirt en je bent klaar. Lekker simpel en eenvoudig. Desnoods met een zwarte blazer :) Maar vergeet de aankleding niet: kies mooie schoenen, een opvallende tas of grote sieraden! Of allemaal, natuurlijk
De Zwarte Jeans
Wil je een keer eens iets anders dan een "standaard" blauwe jeans en ben je effe klaar met al dat color-gedoe? Neem een zwarte jeans. Het staat comfi én chic. Wel kan zo'n broek snel vaal worden van het wassen, dus dat is wel zonde. Neem voor een extra leuk effect een jeans met hoge taille. Leuke riem erom en klaar.
Little Black Dress
De jurk die je natuurlijk moet hebben (en die ik niet heb...) is de LBD. Je hebt ze in alle soorten en maten (maar natuurlijk maar één kleur, wil je een echte LBD), dus voor iedereen is er wel eentje. Tja, ik en mijn LBD zijn elkaar nog niet tegengekomen...

Dus niet vergeten: black is always the new black!!

Liefs, Manon

6 opmerkingen:

  1. Oeh dat laatste zwarte jurkje is echt moooi!
    Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great post !

    Jaa hier ga ik hellemaal in mee !

    Ik draag eigenlijk altijd zwart :P ( erg he ? )

    Ik volg je btw :)

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zwarte jurkje is echt tof!
    Ik volg je, je hebt een leuk blog!

    xoxo, Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou toch best wel van zwart in combinatie met een leuke fellere kleur! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey babe,
    nice blog.
    Zwart blijft... Altijd. Especially, de LBD ;-)
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie items heb je bij elkaar gezocht! Erg leuk blog ook:) wij volgen je! zou er leuk zijn als je ons ook wil volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx