Are you looking for something??

13.7.12

inspiration | Tumblr

Ik hóú van Tumblr! Je hebt zulke leuke inspirerende foto's! Hier een kleine greep uit het oneindige Tumblr-"archief"! Met een beschrijving wat deze foto's voor mij betekenen.
Ik heb een droom: reizen in zo'n busje! Het liefst een wit-met-donkerblauwe...
Liefde... das belangrijk toch?
Wauw, leuke sieraden! vooral die uil...
Dit is 's werelds lekkerste chocopasta... Ik wil ooit ook zo'n foto maken...
Een roze Chanel-tas. Wish...
Mooie retro-piano. Wish too xD
Zo'n ouderwetse camera staat zeker op mijn lijstje! Al is het maar als pronkstuk...
Bellenblazen! 
Nog zo'n mooie camera. Ik wil een Canon spiegelreflex.

Liefs, Moon

PS. 100e post!! Joepie!!

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto's! Vooral Zo'n hippiebusje wil ik ook een keer,haha:) En gefeliciteerd met je 100ste post, dat gaat snel zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je 100e post' ga zo door!
    &hele leuke foto's meid! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx