Are you looking for something??

2.7.12

polyvore monday | One Item, Two Styles #1

One Item, Two Styles #1




Dit is weer effe een oudje van Polyvore, uit het tijdperk dat ik nog geen budgetitems zocht. Maar hij is te leuk om niet te laten zien! De broek vind ik geweldig, hoewel deze een beetje duur is. Ik had een look-a-like gezien bij de Zara, maar ja, dat zijn geen lengtematen en dus veel te kort voor mijn lange benen... Verder vind ik die hoge veterboots heel gaaf, die wil ik sowieso kopen van 't najaar. De sandaaltjes zijn ook lovely. Kortom: ik vind alles leuk!! Dat is het leuke van Polyvore (:

Liefs, Moon


5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt! Polyvore is inderdaad heel gaaf;)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Polyvore super leuk! Die bloemetjes broek is gaaf! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the floral legging, that was my current wishlist :(
    wanna follow each other?


    kisses
    Ayu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, die sandaaltjes zijn inderdaad leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx