Are you looking for something??

4.7.12

accessoires | bracelets

Hoi!
In deze post ga ik het hebben over mijn armbanden... Dat zijn er een hoop! Welke vind jij het leukst?


 Dit zijn mijn lievelingsarmbandjes. Ze passen overal bij en ik weet nog precies van wie ik ze allemaal heb gehad. Op de bovenste foto is het linkerarmbandje gekocht met May, en de rechter heb ik gekregen voor mijn verjaardag afgelopen jaar. Op de onderste foto is de bovenste zelf gemaakt (toen ik nog bij oma op zolder kralen zat te rijgen...) en de onderste ook voor m'n verjaardag.



 Op de bovenstaande overzicht foto zie je nog een paar van mijn armbanden. De linker twee draag ik ook vaak, deze passen ook overal bij. De middelste is een greep uit mijn parelarmbanden en zwarte armbanden. Daar heb ik er echt héél veel van... De rechter heb ik van mijn opa en oma gekregen toen ze op vakantie gingen naar een ver land, ben even vergeten welk land...



 Dit zijn al mijn "vaste" armbanden, nou ja, een groot gedeelte, maar de rest kon ik niet vinden, haha. Zulke armbanden maken een outfit helemaal af, vind ik! Tja, moet ik hier iets bij zeggen? De meeste komen uit de grote sieradendoos van mijn oma. Best handig hoor, dat "oude" "vintage" sieraden weer in zijn!

 Heb jij ook zo'n grote collectie armbanden?

Liefs, Moon

4 opmerkingen:

  1. Leuke post !

    Jaa echt super mooi zeg :P !!

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx