Are you looking for something??

18.7.12

list | 10 dingen uit je kindertijd die nu nog steeds leuk zijn

Het is altijd leuk om terug te denken aan je kindertijd. Sommige dingen blijven je altijd achtervolgen en dan zul je het je altijd herinneren.

1. Disneyfilms
2. Sesamstraat (en dan vooral Elmo, Cookie Monster en Grovert. O, en Pino)
3. Kabouter Plop koeken
4. Jelly Beans
5. Lego
6. Iets maken van strijkkralen (jammer genoeg heb ik ze laatst weggegooid...)
7. Winnie the Pooh (zal dat gele beertje nooit vergeten)
8. Handjeklap
9. Zandtaartjes en zandkastelen bouwen.
10. Samson en Gert (afgezien van Gert's relaties met 2 van de 3 K3's). "Ik moest kloppen, want de bel deed het niet."

Wat herinnert jou aan jouw kindertijd???

Lots of love, Moon

2 opmerkingen:

  1. Deze ga ik overnemen! Bij mij op nummer een met stip, Pokémon! Ik was |edit: ben nog steeds| helemaal fan van Team Rocket. Oeii... Love,

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx