Are you looking for something??

31.7.12

list | to-do 2.0

Goodmorning darlings!


Nu ik écht op vakantie ben gewéést, denk ik misschien wel heel anders over mijn to-do lijst. Tja, misschien een beetje, nou ja, in deze post wat ik al heb gedaan en wat ik nog wil gaan doen in die laatste vier weken! Ik ben namelijk gek op lijstjes, omdat ik op de meest bizarre momenten ineens vergeetachtig word, en dan is het fijn om te weten wat je moet doen. Het is trouwens ook een prima idee als je inspiratieloos bent, of je verveelt (:
314775_10150990025184604_492806671_n_large
Geniaal (:

Wat ik al heb gedaan:
1. Lezen. Ik heb in de vakantie 3,5 boeken uit, ik ben dus bezig in de vierde, maar ik krijg 'm maar niet uit. Nou, ik vind het een prima prestatie.
2. Mijn boek afschrijven. Ik ben bij het een na laatste of laatste hoofdstuk en de epiloog heb ik al bijna af (omdat dat zo leuk is om te schrijven). Ook een geweldige prestatie, niet? Hij is bijna af!
3. Bruin worden. Is half gelukt... Zoals je weet ben ik weg geregend in Zweden, dus hoop nog IETS bruiner te worden hier in ons kikkerlandje.
4. Spelletjes spelen. Door het slechte weer zaten we veel binnen en wat moet je dan anders doen dan spelletjes spelen?
(15) Tumblr
Waar ik nog niet in ben geslaagd:
1. Mezelf beter gitaar leren spelen. Mijn gitaar was niet mee op vakantie en ik ben nog maar net thuis, dus nee, dat is nog niet gelukt. Komt nog wel, weet ik zeker.
2. Conditie verbeteren. Euhm, kunnen we daar niet over praten? Het is compleet mislukt...
3. Geld verdienen. De auto is heel vies door alle onverharde wegen waar we over hebben gereden, dus die kan ik mooi wassen...
4. Mijn kamer opruimen. Dat ga ik doen zodra alle was van iedereen uit mijn kamer weg is. Dan ga ik alles eens grondig uitmesten. Tips voor een Grote Zomerschoonmaak komen snel!
5. Bloggen! Daar heb ik nu natuurlijk weer alle tijd voor (:
6. Nieuwe muziek ontdekken. Hier heb ik ook alle tijd voor, nu.
7. Films kijken. Ik heb er een paar gezien op vakantie, maar ik wil er zeker nog meer gaan kijken.
429743_184913751621456_150891748356990_297863_1906145714_n_large
Nieuwe to-do's:
1. Afspreken met vriendinnen. Hoe kon ik die vergeten?!
2. Moodboards maken. Niets is leuker als je je verveelt.
3. Uitslapen. God, wat ben ik daar aan toe.
4. Foto's maken. Héél véél veel!
5. Naar de Kringloop gaan. Voor leuke meubeltjes voor m'n nieuwe kamer ;D
6. Vaak koken. Ik hóú ervan! Lekker nieuwe dingen ontdekken en natuurlijk proeven...

L_c87ce427_large

Wat zijn jouw to-do's?

Liefs, Manon

3 opmerkingen:

  1. Je boek bijna af? Whuuuut, respect girl! Super knap haha. Ik heb daar much respect voor. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke to-do's zijn het! Wat gaaf dat je boek bijna af is! Echt heel leeeeuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx