Are you looking for something??

14.7.12

beauty | ochtendritueel

Iedereen heeft wel een bepaalde manier zoals hij/zij elke dag de dag begint. Zo ook ik. Benieuwd wat mijn ochtendritueel is?


Om half zeven sta ik op. Is vroeg, weet ik, maar dan heb je nog wat aan je dag/ochtend. Ik kan bijvoorbeeld voor ik naar school moet nog een half uur computeren. Heerlijk relaxed is dat! Dan ga ik eten, wat ik binnen vijf minuten doe (haha, ik ben echt snel) en daarna sta ik tien minuten voor m'n kast wat ik aan moet trekken. En vaak, als ik wat heb uitgekozen, trek ik daarna toch nog wat anders aan. 
HELP wat moet ik aan vandaag!??!!?1
Dan ga ik tandenpoetsen. Ik heb een grote liefde voor Jordan tandenborstels. Daar zitten echt hele koele printjes op. Mijn broertje heeft een groene met een voetbalveld-print en ik had ook een keer een smoking-tandenborstel. Zo vet! Mijn ouders gebruiken als twintig jaar dezelfde tandpasta - Colgate, dus die gebruik ik ook. Alleen Kas is wat kieskeurig, maar mij maakt het allemaal niet zo uit, als je maar schone tanden en een frisse adem krijgt.

Dan is het tijd voor m'n lenzen . Ik heb pas een doos met 90 daglenzen gekregen, goed voor 45 dagen lang lenzen dragen. Maar ik moet er drie maanden mee doen, dus doe ik de ene week 3 dagen bril en 4 dagen lenzen en de andere week 4 dagen bril en 3 dagen lenzen. Als het goed is kom ik dan precies (of bijna precies) uit.

Ik smeer mijn gezicht elke ochtend in met dagcrème. Dat vind ik wel belangrijk. Ik heb een tijdje Vichy Normaderm gebruikt, maar die crème is best duur, hoewel hij wel heel fijn was en hielp tegen mijn puistjes (is nu gelukkig minder...). 
Dan tijd voor wat make-up! Ik doe nooit zoveel op, want dat vind ik gewoonweg niet nodig. Ik doe alleen wat mascara en oogpotlood op, omdat mijn ogen anders bijna niet te zien zijn. Ik heb sinds kort een bruin potlood van UNE (binnenkort meer over dit leuke make-upmerk!), omdat bruin is "zachter" oogt dan zwart of grijs oogpotlood. Over de mascara hebben jullie al een review kunnen lezen. 

 Zo, wat is jullie ochtendritueel? 

Liefs, Manon

1 opmerking:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx