Are you looking for something??

23.7.12

brand | Wildfox

Jaja, ik heb een nieuw merk ontdekt! Nu ja, ontdekt... Ik wist al van het bestaan af, maar was straal vergeten om eens een keer een blik te werpen op een site of iets dergelijks. Dat heb ik dus gedaan en daar heb ik ábsoluut geen spijt van! Kijk snel met me mee, naar de fantastische items van Wildfox!


In modetijdschriften heb je vast al wel eens creaties gezien van dit geweldige merk, gedragen door celebs als Vanessa Hudgens, Katy Perry,, Lana del Rey & Miranda Cosgrove en zóveel meer! Wie er achter Wildfox zitten? 
Halle Berry, Beyoncé en Jennifer Lopez zijn ook fan!
 De twee jeugdvriendinnen Emily Faulstich en Kimberly Gordon zijn de meesterbreinen achter het merk, dat geïnspireerd is op slaapfeestjes, sprookjes, dromen en hun vriendschap. Volgens henzelf is Wildfox gebaseerd op liefde en plezier hebben met je beste vrienden. Nou, dat kun je best zien als je eens rondsnuffelt op hun site!
Het bekendst is misschien wel de trui/top/T-shirt met de tekst "Love Potion N°9". Er zijn al verschillende celebs mee gespot. En toegeven: hij ís ook wel heeuul leuk! (:
En wat is het een leuk merk! Maar, helaas voor de budgetshoppers onder ons, goedkoop is het niet. Geen H&M prijzen deze keer. De prijzen liggen voor zover ik heb gezien tussen de 58 en 475 euro. Hmmm, niet echt goedkoop. Net als Stella McCartney (KLIK) hebben ook deze dames een kids-collectie. En zoals altijd is ook dat goedkoper, maar ja, daar hebben wij niets aan, natuurlijk!

Ik zou zeggen ga gewoon even rustig kijken op de website   en laat je betoveren door alle geweldige items! Maar verder dan betoveren zal het niet echt gaan, ik moet echt geld moeten toveren voor dit soort kleren in mijn kast kunnen hangen.

Eerst nog even een Polyvore met een kleine greep uit hun collectie:


Kenden jullie dit merk al? Zo ja, heb je dan al kleren ervan in je kast hangen?

Liefs, Moon

2 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx