Are you looking for something??

26.7.12

note | I'm back!!

Lieve allemaal,

Ik ben terug van weg geweest! Ik heb niet verteld dat ik op vakantie was, dat vond mijn moeder geen goed idee... Maar nu mag ik ein-de-lijk álles kwijt over mijn vakantie; in Zweden! Ik zal één ding vertellen: het weer viel vies tegen, maar ik heb me wel vermaakt (vooral wat foto's maken en inspiratie opdoen betreft...)! Verslag, foto's, shoplog etc is coming very soon, maar eerst ga ik nu eten en straks heuuul vroeg naar bed. De hele vakantie heb ik niet héél relaxed geslapen (terwijl je juist uit hoort te rusten on holiday), dus dat ga ik nu allemaal inhalen in mijn kingsizebed (:

Binnenkort alles over mijn vakantie!! Maar hier alvast een voorproefje, gewoon, omdat ik het niet kan laten.

Er is niemand om te redden, dus hangt deze doelloos aan het houten huisje
Capuchon op tegen de muggen en vliegen (:
Kijk naar boven!
Liefs, Moon

4 opmerkingen:

  1. Mijn moeder wil eigenlijk ook niet dat ik op internet zet wanneer ik op vakantie ga, maar dat heb ik toch gedaan (;
    Mooie foto's!
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie foto's! vooral die laatste. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! En leuk dat je het leuk hebt gehad! Mijn ouders willen het meestal ook niet dat ik het op Internet zet als ik wegga, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx