Are you looking for something??

29.7.12

outfit | Hanging out the fashionable tourist!

Toerist zijn is één ding – dat kunnen we allemaal: camera om je nek, zonnehoedje op, korte broek aan en een ENORME rugtas op je rug om het af te maken. Maar het is de kunst om toerist te zijn, maar er niet zo uit te zien! Dit droeg ik toen we in Sjötorp liepen, bij een van de sluizen van het Götakanal. Klinkt dat je allemaal als “knackebröd” in de oren? Kijk dan maar gewoon naar m’n outfit!
Mijn vader heeft de foto´s gemaakt met z´n spiegelreflex

Het is echt niet zo warm geweest in Zweden dit jaar! Op de dag dat ik dit droeg, wisselden zon en buien elkaar af, waardoor een goeie outfit eigenlijk onmogelijk was. Ik heb heel de vakantie bijna dagelijks een kledingwissel gehad (kort, lang, vestje aan, uit…), maar voor die dag was dit de perfecte outfit: niet helemaal “lang lang” (door de opgerolde pijpen), maar ook niet al te zomers (want zomers weer hebben we niet echt gehad).
Chino – Only / T-shirt – Edc by Esprit / Cardigan – Sutherland (Sting) / Belt – Pieces / Bag – Vintage (was ooit van m’n ma, vintage genoeg toch?) / Shoes - Birkenstock
Niets van H&M, goed hè?

Liefs,
Moon

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx