Are you looking for something??

3.7.12

list | to-do list

Tja, vakantie betekent: veel tijd voor minder dingen. Je hoeft bijvoorbeeld geen uren meer met je neus in de boeken te zitten. Misschien heb je wel tevéél tijd. Dus wat ga je dan doen? Ik weet 't wel! In willekeurige volgorde.
Dat gaat niet gebeuren!
1. Lezen. Ik hou van lezen. En in de vakantie kun je lekker snel dikke pillen uitlezen. Heerlijk.

2. Mezelf beter gitaar leren spelen. Ik zit op les, maar self-studying is altijd leuk, toch? 
3. Conditie verbeteren. Ik wil echt meer gaan hardlopen. Gewoon, omdat ik vind dat ik te weinig sport en omdat mijn conditie ongeveer 0 is. Maar of ik het volhoud?
4. Mijn boek afschrijven. Ik wil dit najaar deel 2 uitgeven, want dan zit er een jaar tussen deel 1 en 2 en zijn mensen me misschien nog net niet vergeten.
5. Geld verdienen. Ik wil/heb geen bijbaantje of zo, maar misschien kan ik de auto's van mijn ouders wassen?
6. Bruin worden. Dat wil iedereen toch? Jammer dat ik van wit gelijk naar rood schiet, voor ik goed en wel een lekker kleurtje kan krijgen.
7. Mijn kamer opruimen. Na de vakantie word er verbouwd en dan wil ik het een en ander toch wel uitgezocht hebben, zodat ik met mijn verhuizing niet dezelfde eeuwige troep meezeul naar mijn nieuwe kamer, maar alleen de broodnodige dingen meeneem, want mijn voornemen is een nette, ordelijke kamer vol gezelligheid en brocante troep, maar GEEN stapels papieren op m'n bureau en overal boeken en rotzooi.
8. Bloggen! Dat zal pas later komen. Eerst wil ik relaxen en lezen en mijn kamer opruimen en mijn boek afschrijven en dáárna ga ik pas bloggen. Bloggen komt dus even niet op een gedeelde eerste plaats. Wel zal ik artikels blijven schrijven, zodat ik ze alleen nog maar hoef uit te werken en te posten!
9. Spelletjes spelen. Spelletjes blijven leuk, juist omdat ze zo lekker old skool zijn en niet meegaan met de tijd (of juist terug gaan naar die tijd. Nieuw op de markt: het Angry Birds kaartspel)
10. Nieuwe muziek ontdekken. Nieuwe bandjes, singles of albums zijn nooit verkeerd en zeker niet als je tijd hebt om zulke dingen op te zoeken en/of te ontdekken! Lekker Spotify en Youtube afstruinen naar nieuwe, naar voor jou/mij onbekend talent.
11. Films kijken. Ik kijk écht te weinig films. Het is dé ultieme manier om met vriendinnen af te spreken en een heerlijke tijdverdrijver. Een ideale vakantie to-do dus!

Wat zijn jouw to-do's?

Liefs, Manon

3 opmerkingen:

  1. Ik had me voorgenomen voor mijn 16e een boek te schrijven. Inmiddels ben ik binnen een maand al 16, misschien moet ik nu toch echt eens beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke to do -list! Dat is echt lekker in de vakantie, je hebt er veel meer tijd voor! :D
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx