Are you looking for something??

27.7.12

trend | Mini & Maxi

Ben jij even klaar met standaard lengtes, wat broeken, rokken, jurken, topjes en T-shirts betreft? Dan zijn er twee mogelijkheden: mini of maxi. Wat kies jij?
 Tegenwoordig kan alles: enorm oversized of zo klein dat je lichaamsdelen er amper inpassen (als je begrijpt wat ik bedoel...). Even een overzichtje van alle korte en lange mode.

Bralets
Helemaal in deze zomer zijn de bracelets: hele korte topjes, om het zo maar even te noemen. Ze zijn echt in alle soorten en maten verkrijgbaar en ik vind ze echt heel vet! Vooral de linker vind ik leuk, omdat dat ook gelijk een link naar de aztec-trend is.
 Ga voor kort....            ... of nog korter!

Rokken
Kort of lang: wat kies jij? Het kan allebei deze zomer! De korte rokjes blijven een must en lekker zomers natuurlijk! Maar deze zomer zul de knieën niet zo snel zien als het gaat om rokken, want de maxi rok verovert de wereld! Wat vind jij van deze nieuwe trend? En kun je niet kiezen, ga dan voor een middenweg, en dat is geen knierok!
Maxi en mini in één!

Jurken
Het ultieme zomeritem: het jurkje! En ga jij voor lang of voor kort? Wit blijft een hele mooi kleur voor een jurkje (vind ik)! PS. Over lace jurkjes en meer kon je hier al wat lezen!

Shorts
Nog steeds mijn favo korte broekjes: jeans shorts! En hier geldt: hoe korter, hoe beter (: En tegenwoordig mogen de witte "broekzakjes" er onder uit komen!

Oversized sweaters
 Ze zitten lekker én zien er leuk uit: oversized sweaters. Of ze zijn al zo, of je koopt ze een paar maten groter, of je haalt er een uit je moeders kast. Leuk met een kort broekje of gewoon een fijne jeans!


Weet jij het al? Ik kan gewoon niet kiezen!!

Liefs, Manon

4 opmerkingen:

  1. Leuk! :D Die shorts vind ik het leukste, haha. Die korte topjes vind ik niets, ik vind ze wel mooi staan maar om ze zelf te dragen? Nah. Ook rokken en jurken zijn niets voor mij, al kunnen die ook wel mooi staan. En oversized truien? Als het wat kouder wordt, misschien. ;)
    Kus! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maxi rokken vind ik zooo mooi, maar ik moet nog steeds de perfecte vinden. Het staat wel mooi bij mijn lange benen. En shorts en oversized sweaters zijn echte musthaves :) & leuke blog heb je! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx