Are you looking for something??

25.7.12

outfit | Take a look in mom's garderobe (:

Vandaag laat ik jullie meerdere outfits zien (drie, om precies te zijn), namelijk met kleren van mijn moeder. De maat van mijn moeder is iets groter dan de mijne, maar dat oversizede maakt het juist leuk. De foto´s zijn gemaakt in ons "washok" alias "rommelhok" alias "papa's kledingkast", waar dus geen ramen zijn, maar de foto's zijn toch redelijk... Sorry voor de wasmachine die in beeld is... De eerste: mama's nieuwe blouse!
Blouse - Esprit/ Ketting - Esprit/ Jeans - Only
Het liefde op het eerste gezicht toen mijn moeder met deze blouse thuiskwam. Maar helaas, hoe hard ik ook smeekte en zei dat hij mij gewéldig stond, ik mocht 'm niet van d'r lenen! Gelukkig mocht ik 'm voor deze wel even aan, maar ik kijk er nog steeds jaloers naar!
Blouse - Esprit/ Ketting - Unknown/ Jeans - Only
Wat heeft Esprit toch leuke bloesjes en wat zitten ze toch leuk als ze oversized zjin! Dit tweede blousje is wat langer, maar daarom zeker niet minder leuk!! Ik heb 'm gecombineerd met een lekkere jeans (omdat ik die nu eenmaal aan had, sorry, maar had geen zin om me telkens te verkleden (:  )
"Cardigan" - Bonaparte/ Top - H&M/ Jeans - Only/ Belt - Pieces/ Ketting - JY (mijn tante maakt en verkoopt sieraden!)
Oké, deze is wel erg oversized, maar hij zit wel heel lekker! En het is een hele mooie kleur die je niet vaak ziet. Leuk met skinny jeans! 


Ik hoop dat je ze leuk vond!!


Liefs, Moon

3 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx