Are you looking for something??

6.9.12

brand | Esprit

Tot niet zo heel lang geleden een van mijn favo merken. Tot ik ineens in chronische geldnood terecht kwam (Esprit is geen H&M of zo, zeg maar, vooral wat prijzen betreft) en ik ineens een andere stijl kreeg, waar dus lang niet alle items van het “safe” merk in passen. En echt, af en toe zitten er ongelooflijk gave items bij, maar láng niet altijd. In deze post een ode aan Esprit, een merk waar ik stiekem toch wel verliefd op ben.


esprit
Oké, toegeven: soms is Esprit ook gewoon écht niet leuk. Dan is het te netjes, te tuttig, te oubollig... Esprit is gewoon zo'n winkel waarin je goed moet zoeken, maar dan heb je wel wat! Tussen al die nette, tuttige en oubollige kleding kan nét dat ene item zitten wat jij in je garderobe móet hebben!
5 outfits from ESPRIT

Met deze Polyvore heb ik jullie (maar eigenlijk ook mezelf) bewezen dat je wel degelijk leuke outfits kan maken met enkel Esprit en EDC by Esprit als merken! Vind ze best geslaagd!

Ook leuk: Ben je lid van de Esprit Club? Dan ontvang je bij elke aankoop e-points die je op kunt sparen tot je genoeg hebt om het te laten uitkeren in de vorm van een waardebon! Als Esprit Club-lid krijg je ook met je verjaardag een waardebon en soms ook gewoon tussendoor. O, en regelmatig een kortingsbon (maar die vergeet ik altijd te besteden...)! 

Kortom: ze maken het je zo leuk mogelijk, maar hét item moet er wel tussen zitten natuurlijk! Is het winkelcentrum in jouw dorp/stad in het gelukkige bezit van een Esprit store? Loop dan gewoon net zo vaak binnen tot je het item gevonden hebt.

Hebben jullie kleding van Esprit? Wat vinden jullie van dit merk?

Liefs, Moon

7 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx