Are you looking for something??

12.9.12

review | Zenner haardonut

Mijn lieve oma neemt soms wel eens iets voor me mee, zo ook deze haardonut. Maar in verband met de verbouwing, was ik hem even kwijt, maar ik vond 'm weer en toen moest ik 'm natuurlijk even testen! Speciaal voor jullie een review!
Wat een easy ding is dit! Ik heb laagjes in mijn haar en een knot maken is lastig, er vallen altijd plukjes uit, ook omdat ik redelijk glad haar heb. Maar met dit ding is een mooie knot zo gepiept! Je maakt een staart, doet de donut erom, doet er weer een elastiekje om (dat doe ik tenminste) en maakt de overige plukjes vast met speldjes, clipjes of whatever. Handig!
 De Zenner haardonut kostte volgens mij €6,99. Hij is duurder dan die van de H&M, maar ook steviger. Deze is van een soort van nephaar gemaakt (bruin), die van de H&M van plastic of rubber. Je ziet helemaal niets van dat donkerbruine hoor, als het goed is gaat al je haar er om heen! Maar deze werkt denk ik fijner dan die van de H&M!
Ik ga 'm zeker wel vaak gebruiken, want zo maak je echt een mooie knot! En je hebt helemaal geen haarlak of 1001 speldjes nodig, hij blijft de rest van de dag goed zitten (mits je natuurlijk niet gaat lopen springen en dergelijke...)

Heb jij een haardonut? Hoe vind je het werken?

Liefs, Moon

14 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook pas een gekocht en ik vind het zo leuk om te dragen ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat leeuk!
    Dit kan je ook doen met sokken :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik had dat ook op internet gezien! Maar ik vind dit ook erg mooi! x Esra

      Verwijderen
  3. Wat leuk! :D Je staat er erg goed mee. En je hebt een coole bril :D
    Kus! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je echt leuk zo'n knot, had ik nog niet eerder bij jou gezien!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Okaaaay you're gonna borrow me this one. Muaha. Staat je super lief!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat staat dit je mooi zeg! Maar jij hebt van jezelf al
    vast heel erg dik en vol haar zeker? Ik wilde dit al een tijdje uitproberen, en nu dus echt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super mooi gedaan!

    xx
    Jenny / Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb er ook zo'n 1 :)
    Het staat je echt leuk,
    xxx
    ps, ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. staat je leuk!
    gebruik ik echt vaak. Het is zo snel en ziet er meestal leuk uit
    plus geen haren in je gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er ook een, maar vind die van de H&M echt fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat wil ik ook een keer proberennn!! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx