Are you looking for something??

9.9.12

Hi lieverds,

Even een klein berichtje van mij! Ik heb net mijn tagliatelle en rijstdessert achter m'n kiezen en net dáárvoor kwam ik terug van Amsterdam! Wát een geweldige stad!! Wel een paar pechmomentjes: om 11 uur (voor we gingen shoppen) ging een bandje van mijn Birkenstock al stuk en aan het eind van de dag had ik een énorme last van mijn andere voet! Maar als echte bikkels gingen we verder tot het bittere eind: tot we waren geslaagd! En goed nieuws: ik heb maar twee dingen bij de H&M gekocht! Verder ben ik bij de Monki en de Bershka geweest en heb ik nieuwe schoenen gescoord (ja, alweer...)!! De shoplog en verder verslag en foto's are coming soon (ergens aankomende week, er is ook veel huiswerk...), maar hier alvast een inspirerend fotootje van, natuurlijk: een gracht! Volgens mij is het bij Prinsengracht, of Keizersgracht, dat weet ik even niet meer. Hier was mijn slipper al stuk -_-
Zie de regenboog in het rechteronderhoekje nu pas... Dat is eigenlijk het mooiste deel van de foto, haha.
Heeeeel veel liefs,

A very happy Moon♥

4 opmerkingen:

  1. wat stom dat je slipper ineens besloot om te sterven >.< En ik vind het zo'n leuke foto :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bem benieuwd naar de shoplog! wat gaaf die foto :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh jaloers! Amsterdam is echt altijd leuk.
    Wat sneu van die slipper :O
    Ik ben benieuwd naar de shoplog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahwww, welke birkie's? Je nieuwe? Nee toch? Of die zilveren?
    Ik ben echt zooooo benieuwd naar je shoplog! Vennink en Breedveld [wiskunde en NLT] kunnen me wat, je verteld me alles hoor! Zeg maar tegen Lisanne dat ik morgen naast jou zit met Wiskunde [want Femke is toch naar Hongarije]. And I love the photo. xxxxxxxxxxxxxx May <3

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx