Are you looking for something??

1.9.12

vraagje...

Lieve lezers,
Ik heb een vraagje.
Zoals jullie weten staat in de titel van de post al wat voor categorie het is: new in, trend, outfit, photography... Dit is natuurlijk aan de ene kant erg handig, maar aan de andere kant ook niet, want de post moet altijd maar over één ding gaan en elk onderwerp moet weer gelabeld worden met een categorie. Nu vroeg ik me af of ik beter over kon gaan op "gewone" titels of door moet gaan met dat note |, photography |, personal |, outfit |, enzovoort, enzovoort.

 Dus; nee of ja???

Ik hoor 't graag!!

loves,
Moon

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke blog! Ik heb je gevolgd via GFC! En ik vind het juist handig dat je het in de titel zet, btw. ;)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe wat je zelf handig vind!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm ik vind het juist handig! Je kunt ook gewoon over andere dingen praten naast dat je bijv. een shoplog doet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het juist wel handig!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx