Are you looking for something??

19.9.12

other | favourite blogs

Die grote blogs, die leken me zo ver weg. Mensen met meer dan 100 volgers, pfoe, dacht ik dan, dat lukt mij toch nooit? Maar nu besef ik dat iedereen net als ik begonnen ben, de een met iets meer geluk dan de ander. Maar allemaal zijn we begonnen met nul volgers, nul reacties, nul bezoekers. Langzaam werden dat tien volgers, twintig reacties en dertig bezoekers per dag en je zag die aantallen elke dag groeien! Ik word er happy van, jij niet? Want we willen allemaal groot worden met onze blog, dat is toch zo, of niet soms?
Sommige blogs hebben bij mij een soort van "sterrenstatus", wat inhoudt dat ik áltijd reageer op hun blogs en ik ze op de voet volg (bijvoorbeeld dat ik hun posts van een jaar geleden teruglees, omdat ik ze toen nog niet volgde).
Hierbij wil ik graag mijn favoriete blogs met jullie delen!
Tumblr_m8povjwl531rvku4bo1_1280_large
May van "itallMaysuck": May hoort in dit lijstje! Ze is net als ik fashionaddicted, maar dat is heus niet het enige wat je op haar blog kunt vinden!!
Janneke van "Jantasie": Janneke heeft een fantastische blog met prachtige outfits, die ze op bijzondere locaties vastlegt! Haar kledingstijl is geweldig! Ook staan er regelmatig leuke en originele DIY's op haar blog, dáár krijg je inspiratie van!!
Annemieke van "Oh my owl": Annemieke heeft een mooi kledingstijl en kan ook nog eens leuk schrijven!
Janine van "a fashion way of life": Janines blog gaat voornamelijk over fashion, maar dat wisselt ze vaak genoeg af met andere dingen! En haar stijl is leuk!
Jaimie van "JEEMMFUL": Jaimie heeft een leuke kledingstijl en maakt mooie foto's!
Kiek van "Kieks blog": Kieks blog is lekker creatief, ik houd ervan! 

Euuh, ben ik nog iemand vergeten?? Vast wel! Maar dit zijn de favorieten van mijn favorieten (:

En waar ik ook happy van wordt, is het feit dat May (of course, haha), Janine, Jaimie en Janneke me volgen!

Er zijn natuurlijk ook een hoop blogs die wat minder bekend zijn, maar anders kon ik haast iedereen die ik volg wel opschrijven en dat is ook niet zo leuk om te lezen! Misschien binnenkort een lijstje met mijn favoriete "minder bekende" (niet persoonlijk opvatten alsjeblieft) blogs!

Wat zijn jullie favoriete blogs? Ken je iemand uit bovenstaand lijstje?

Liefs, Moon

12 opmerkingen:

  1. Ik ken 'oh my owl', die is erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke blogs!
    Misschien vind je mijn blog ook wel leuk haha xD
    xx

    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je! Ik volg je :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Ik kende sommige nog niet! Ik vind Hanna van Strawberrytea erg leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om te zien zeg! Er zitten inderdaad leuke blogs tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk artikel, je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke blogs!
    Veel van deze blogs volg ik zelf ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi lief dat ik erbij sta!
    volgde ik jou nog niet? :o . omg, best wel erg van mij, sorry ;)
    maar dat is nu wel zooo :D
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi jaaa ;)
    dankje voor je reactie!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel! 'Oh my owl' en 'a fashion way of life' volg ik zelf ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx