Are you looking for something??

7.9.12

inspiration | welke items ik deze zomer eigenlijk óók in mijn kast had moeten hebben...

Tja, wensen kunnen we allemaal. Ik wil dit, ik wil dat, ik wil zus, ik wil zo. Kunnen we allemaal. Of we ook krijgen wat we willen is een heel ander verhaal. Soms kun je je best doen om het voor elkaar te krijgen. Maar soms kun je er gewoon niets aan veranderen.
Zo zit het met kleding ook, tenminste, bij mij. Sommige items had ik écht willen hebben, maar óf het geld liet het niet toe, óf het maximaal aantal hangertjes hing al volbeladen in mijn kast... Maar soms kun je écht spijt hebben. Klik op "meer lezen" als je wilt weten welke items ik nog in mijn kast had willen hebben, aan de hand van Lookbook-outfits!

LOOKBOOK.nu



De Roze Jeans
My Gosh, dit is zo'n leuke jeans! Die kleur... Het past bij mij. Ik ben echt geen enorme knalroze-fan, maar lichtroze vind ik fantástisch!
Het is een goed compleet plaatje!
De Waterfall-jurk of rok.
Snik. Helaas kwam Moony er pas achter dat dit een "trend" was (soms lijkt het alsof ik op dat gebied soms onder een steen lig. Sommige trends weet ik als eerste, en andere weet ik dan pas achteraf...), toen haar geld alweer op was en het hoogseizoen alweer voorbij. Jammer, maar volgend jaar beter! Zo'n jurk of rok staat bovenaan mijn wishlist Summer 2013. Tja, vooruit denken hè? 
Overslag & waterfall: twee vliegen in één klap!


De Rok.
Naast zo'n fijn waterfall-rokje heb ik ook gewone rokjes gemist. Hetzelfde idee als een jurkje, alleen dan te combineren met je fijne shirtje en vestje. Nu ja, gemist heb ik het niet, maar "het zou fijn zijn als"... Dat soort "missen". Van de winter ga ik er zéker een scoren! Nu is alleen nog de vraag of het mij staat...

De Rode Jeans.
Hahaa, rode jeans! Ik moet echt meer rood hebben, het staat lekker fel en vrolijk. Ik wil heel graag een rode jeans, maar van de winter past het niet meer op mijn lijstje. Wordt dus samen met de waterfall naar volgend jaar verplaatst.
De Bloemenjeans.
May heeft lang gezocht en nog steeds niet gevonden. Ik vind 'm ook heel vet, maar deze soort broeken zijn vaak zonder lengte/wijdtematen en laat ik dat nu net heel hard nodig hebben, gezien mijn lange, lange, lange benen... Maar het blijft leuk om te kwijlen bij die geweldige broeken...
De Blouse Zonder Mouwen.
Ooo, wat heb ik ze vaak voorbij zien komen! Van die leuke blousjes zonder mouwen! Lekker luchtig, zit fijn, het leek me geweldig! Alleen heb ik nooit the perfect one gevonden! Volgend jaar beter, die dingen zullen vast nog wel even in blijven...
De Sweatpants Met Leuk Printje.
Broeken die lekker zitten én er leuk uitzien.... Klinkt als onmogelijk, maar toen kwamen de sweatpants met printje... Ik vind ze nog steeds geweldig en onderstaande lady laat zien dat het wel degelijk classy kan zijn!
De Lace Shorts.
O, o, o, wat zagen die lace shorts er leuk uit. Maar, bedacht ik me dan, als ik op vakantie ga en ergens op een steen of whatever ga zitten, is het dag kant en hallo gaten. Dus heb ik het toch maar niet gedaan, maar mijn handen jeukten wel hoor.

Wat heb jij "gemist", deze zomer?

Liefs, Moon

14 opmerkingen:

  1. sweatpants met een leuk printje & een rode broek, daar ga ik ook voor!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, lace shorts en een waterfall skirt had ik ook nog graag gewild!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook spijt van dat ik dat waterval jurkje/rokje niet gekocht heb.

    Maarja.. volgend jaar beter, hihi!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ook spijt van het waterfall rokje, vind ik zo mooi maar ik weet het niet, op de een of andere manier koop ik het niet..
    leuke blog heb je! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als we nou helderziend waren, dan konden we dit allemaal al kopen haha! Ik wil nogsteeds heel graag lace shorts, mijn zoektocht gaat door haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blouse zonder mouwen en roze jeans heb ik ook zeker nodig! :) Erg leuk artikel! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, dus... kijk even op mijn blog!! :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt zó ontzettend op zoek naar van die sweatpants, ik vind dat geweldig voor vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook nog steeds opzoek naar zo'n waterfall rokje, echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, dit is zo herkenbaar! Wanneer ik beslis dat ik een item absoluut moet hebben, is het natuurlijk nergens meer te vinden :p
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, leuke post. Ik vind het ook heerlijk om op lookbook rond te struinen voor inspiratie. Lace shorts zijn inderdaad mooi, maar bijzonder onhandig. Ik heb al problemen met kant als het om een shirtje gaat dus daar waag ik me voorlopig ook niet aan.

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Het lijkt me leuk om je te volgen, volg je terug? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alles hierboven kun je bij de newlook kopen :D x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx