Are you looking for something??

4.9.12

outfit | An empty mess

Sorry, had geen andere titel voor deze outfits. Want in feite is mijn kamer leeg, maar ook een ongelooflijke klerezooi (ook geen andere woorden voor), maar ik moest de witte muur in mijn kamer toch even optimaal benutten. Daarom alle outfits die ik tegen deze mooie witte, kale muur heb gemaakt (: Ik wilde er nog wel meer maken, maar dan wordt 't zo saai, haha. De verbouwing is nog lang niet klaar, voor degene die nieuwsgierig zijn, maar, laat ik het zo zeggen, er zit een dak op en het is geïsoleerd. Er is nog geen menselijk leven mogelijk, maar dat komt waarschijnlijk binnen twee weken (hoop ik). Dan mag ik mijn kamertje-op-zolder bewoonbaar gaan maken!
Je ziet ook trouwens precies wanneer het nog lekker weer was en wanneer het tegen de herfst loopt. Helaas is het chronologische volgorde, die shorts zul je niet meer zien...
Shorts, lace top, Broche - H&M / Belt - C&A / Bracelets - Vintage (oma) & Intertoys
Jeans - New Play / Sweater - Only / Necklace - Unknown
Pants - Esprit / Top - H&M / Belt - Action / Bracelets - Vintage (oma)
Jeans - Only / Shirt - H&M / Belt - Action
Jeans - Only / Top - H&M / Blazer - H&M / Necklace - Vintage (mama) / Belt - Action
Jeans - H&M / Top - H&M / Shoes - Van Haren
Top - Revelution (by The Sting) / Jeans - Only
Jeans - Only / Top - Seven Sister (by The Sting) / Belt - Pieces

Het lijkt trouwens net of de muur ombre is, maar dat lijkt maar zo door het licht, haha.

Wat is jouw favoriet??

8 opmerkingen:

  1. Zijn allemaal super leuk! Maar die eerste is toch wel favoriet (:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke outfits! die laatste vind ik het leukte :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Meid,

    Je outfit is cool ! Mooi shirt ook !

    p.s Wil jij ook een Snake Wrap Earring winnen ? Doe dan mee mijn met giveaway :)
    Kom gerust een langs :)

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal best simpel, maar wel heel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfits, allemaal stuk voor stuk geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal super leuk, maar de tweede is mijn favoriet! Die trui vind ik zoooo gaaf <3 Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze allemaal superleuk! X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx