Are you looking for something??

3.9.12

polyvore monday | Taylor Swift

Taylor Swift

Taylor Swift by focusthemoon featuring a waist belt

LINKS:
Sunglasses - DKNY
Blouse - H&M
Shorts - Svea
Bag - Stella McCartney

MIDDEN:
Belt - Mango
Blouse - Mango
Skirt - New Look
Shoes - Topshop

RECHTS:
Sunglasses - Ray-ban
Shirt - Maison Scotch
Bag - Nelly
Jeans - River Island
Shoes - Asos

Liefs, Moon

PS. Dank jullie wel voor alle lieve reacties! Sorry dat ik het zo vaak zeg, maar ik word er zo blij van! Dan heb ik een hele dag (wow, wat lang) niet gekeken op mijn blog en dan heb ik ineens 7 nieuwe reacties! Dat klinkt natuurlijk helemaal niet veel, maar het is heel bijzonder als dan sommige van die reacties zó lief zijn! En dan te bedenken dat jij ze (met ze bedoel ik jullie) amper kent en zij (jullie) mij! Dat mensen zo lief kunnen reageren op onder andere je schrijfsels die ik (eerlijk is eerlijk) zo uit mijn mouw schud. Het verhaal dat gisteren voor het laatste online was, daar heb ik drie dagen over gedaan of zo. Als het eenmaal in mijn hoofd zit, is het een kwestie van typen met die vingers! Nogmaals; super bedankt ♥

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt goed gelukt Manon! En je verdiend die lieve reacties gewoon hoor! :) <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gelukt, je weet het goed uit te zoeken! De eerste vind ik het leukst.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed bij elkaar gezocht, leuke outfits! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van Taylor haar style! Je hebt het echt superleuk bij elkaar kunnen matchen - Taylor's versie en jouwe. Leuk gedaan. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gemaakt!! I Love Taylor Swift! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx