Are you looking for something??

9.9.12

inspiration/DIY | I just want to make it

- Als jullie dit lezen, zit ik óf in de trein naar Amsterdam, óf op een terrasje ín Amsterdam of ik loop al te winkelen. Vandaag ga ik lekker naar Amsterdam (als dat nog niet duidelijk was, ahum...)! Ik hoop dat ik aardig kan slagen voor de herfst en winter! Deze post is ingepland, maar wel supérleuk!
Sommige dingen zijn gewoon zó leuk... Die moet je een keer zelfgemaakt hebben! Zoals deze DIY's! Het zijn er veel, maar jij zou toch ook niet kunnen kiezen? Ik heb het over twee posts verdeeld (wen er maar aan, ik ben niet goed in kiezen...), hier de eerste DIY-pareltjes!
Jantasie: Do it yourself
Een fijne en mooie theewarmer
Popkorn.pl_diy-zrob-to-sam_ciekawy-pomysl-_252108_large
"Zwevende boeken"  Jammer dat ik teveel boeken heb om dit te realiseren. Dan hangt mijn hele kamer vol.
Mc-random-3318_large
Selfmade-ring. Dit moet haalbaar zijn. 
Popkorn.pl_diy-zrob-to-sam_187101_large
Leuk voor een verjaardag
Stylowi_pl_diy-zrob-to-sam_318748_large
Te cute! Voor een knijper!
C25fb847419c50f48ead97fcc6e978c58b1904fa_large
Originele oordopjes, kan ook met strijkkralen, heb ik al op veel blogs gezien
304798_434125646625565_1403304308_n_large
Goed voor het milieu en leuk om je pols
Tumblr_m7swm4icmu1qihh0eo1_500_large
Niks zeggen tegen je broer, dat je zijn skateboard even hebt geleend....
Paintbrushes-as-hooks_large
De functies van bepaalde voorwerpen worden hier compleet doorbroken.

Kwam er achter dat ik in theorie eigenlijk dakloos ben... Ik heb geen eigen kamer, al mijn hebben en houden is verdeeld over de kamers van anderen. Een van de mensen die voor ons "bouwen" (bouwvakkers vind ik zo stom klinken), zei: 'ze kan altijd nog in de schuur slapen.' Nee, dank u zeer. Dan maar even dakloos. Straks krijg ik een paleisje (:

Liefs, Manon

12 opmerkingen:

  1. oh wat ontzettend grappig allemaal! ik vind die eerste het leukste, dat ziet er zo schattig uit :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke DIY's!
    Ik volg je, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dat is zo'n schattige mok! Lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die 'zwevende boeken' zijn zo'n leuk idee. Maar ik heb er ook net iets teveel boeken voor vrees ik :P Misschien wel leuk voor wanneer ik volgend jaar op kot ga ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De allerlaatste, wat een geniaal idee :)
    Leuk artikel, inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh er zitten echt ontzettend gave tussen! Ik wil mijn oordopjes nog steeds eens versieren, het komt er alleen nooit van, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die oordopjes heb ik ook gedaan met strijkkralen =) en de zwevende boeken hebben mijn ouders op hun kamer hangen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die wasknijper is echt té leuk! Super haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ge-wel-dig!
    die armbanden vind ik helemaal geniaal!
    die ring wil ik heel graag maken maar dan het infinity teken ipv de strik. Lijkt me erg leuk voor mij en mijn vriend :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog hebt gezocht en bedankt voor je reactie! You made my day! xx